wimzah Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 plusseli ingen dager ijenn til termin.. bare overtida som gjenstår:)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Spennende:) Mange fødeklare her på 3.trimester nå! Håper du slipper mye overtid da!
JulieTherese Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Samme her. Jeg har også termin i dag 24.10, men ingen prinsesse enda!!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har termin på onsdag, men ser ut som prinsessen storkoser seg inni der så har belaget meg på 2 uker over tiden. Så når folk spør hvor lenge det er igjen sier jeg 17 dager Så får jeg heller bli overrasket om hun kommer før for hverken fullmåne, kanel, vasking, løping i trapper osv har hjulpet så da får hun bare komme når hun kommer. .
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Termin på torsdag her, godt det ikke bare er jeg som går og tripper om dagen. (tripper=vagger) Stønn.
wimzah Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2010 fremdeles ingen tegn på at nåkke skal skje.. åååeeeh.. litt utålmodig kan man vel si? doh!!!!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, jeg har begynt å planlegge en "kjerringråd-helaften" hehe. Rømmegrøt med masse kanel, hoppe på trampoline (får spørre om å låne nabons haha...), løpe i trapper, ni-vaske og så ha masse sex (altså få ut så mye prostaglandiner som mannen klarer å få ut i løpet av en kveld (stakkar hihi)). Finner sikkert en hel del annet man kan prøve også. Bryststimulering venter jeg litt med siden det kan skape masse maserier uten no tess. Vi får bare holde ut... NOE skjer jo snart for oss alle uansett - det er bare at "dagan" går så treeeegt, og "snart" er et teit ord...og man blir jo bare større og større og større og tyngre og tyngre og mer upraktisk... *puster og peser*
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Må småle litt for meg selv når jeg leser innleggene deres (dere som er kommet til den magiske datoen). Jeg har 11 uker igjen men husker den tiden veldig godt fra sist. Mannen min ba om nåde til slutt, vi var på fest med mange venner som hadde barn selv og de spøkte litt med om min mann nå var i himmelen som fikk MASSE sex eller i helvete og ikke fikk noe de hadde erfart begge deler og var helt enige om at masse var å foretrekke. Mannen min smilte til slutt matt og sa at hos oss finnes det ingen nåde jeg er utslitt....... Stakkar gubbe lurer på om han har begynt å grue seg for det er jo ikke så lenge til han skal kjøres for det han måtte være verdt;P Lykke til alle sammen, og for dere som er første gangs utrolig nok savner man babymagen etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå