Oppnedx2 Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 om flere er våkne og ensomme i natt så er jeg garantert her med jevne mellomrom til i morgen tidlig. Forb*nna svangerskapskløe ! :-p Dumme samboer som får sove.. hehe
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Våken og ensom her også... ingenting annet som plager meg enn litt rastløshet! Klarer liksom ikke å sovne skikkelig! Så fant ut at nå kunne jeg liksom prøve å stå opp litt.. 2 dager til termin i dag:)
Oppnedx2 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2010 Logget av minutter før du svarte :-p Off ikke noe godt å ha det slik heller! Satse på fullmånen har gjort sitt så slipper du vente lengre Må si jeg er ganske imponert over kroppen min om dagen, på 2 uken med mellom 2-4 t søvn pr døgn, og alikevel har jeg den samme energien som vis jeg hadde sove hele natten... Men om det holder seg oppe gjenstår å se! 14 dager igjen her
solskinn1980 Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kjenner til dette! Inatt har jeg gått rundt, altå ikke sovet et sekund. Har hatt problemer med dette hele svangerskapet. Rett og slett rastløs og indre uro. Blir gaaaaal. Påvirker dette babyen noe? Kroppen må jo ha mer enn et par timer med svn i døgnet? ihverfall når en er gravid.
Oppnedx2 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg aner faktisk ikke! Så vidt jeg vet har jenta mi hatt det gått hele svangerskapet, legger på seg , vokser og er masse liv i . Men jeg skal på undersøkelse på kk på tirsdag, men det er pga svangerskapskløen og risikoen for henne, ikke pga søvnmangel. Hm. Men kan jo likesågodt forhøre meg når jeg er der :-) Tror kanskje det er vi som får lide ekstra for kroppen prioriterer barnet? Håper det hvertfall! Godt å vite man ikke er aleine oppi alt dette styret..
Oppnedx2 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2010 Ser skriveferdighetene min er på topp ja.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå