Gå til innhold

Hvordan er fordelingen av kjønn blandt dere som har flere en 3 barn?

3 gutter og venter prinsesse

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om dere har alle av samme kjønn eller om det er mulig og få det andre kjønnet etter flere med samme? Jeg har da tre gutter og er gravid igjen. Trur nok det kommer en liten prins denne gangen også men er det noen som har opplevd og få noe annet?

Fortsetter under...

Her har vi:

Jente - gutt - gutt - gutt - gutt - gutt, vet ikke hva vi venter denne gangen, men gutt og jente eller like velkommen denne gangen også som alle dei andre gangene! :-)

Men skjønner at noen ønsker seg omvendt av det dei har fra før, for det er stort å få lov til å være mamma til begge kjønn! :-)

Lykke til

Annonse

Her er det jente-jente-gutt-gutt, og ultralyden sa at det visstnok kommer en gutt til her.

Jeg har også spøkt med mannen min at han har glemt hvordan man lager jenter:)

Har også prøvd meg med litt erting om at "gode elskere lager jenter, så du må jo ha blitt gammel de siste åra! :)"

Vi gleder oss veldig til lillegutt kommer i mars!

• 2 uker senere...

Jeg er i samme situasjon som Augusta4. Har fire gutter og har fått vite jente på ultralyd nå. Det tør jeg forøvrig ikke stole en millimeter på. Har gått til et slags symbolsk innkjøp av en søt kjole i størrelse bitteliten, men ikke noe mer. Har ikke tatt av lappen, for å si det slik. Kan jo alltids gis bort hvis gutt nummer fem kommer ut. Kjolen, altså - ikke ungen :-) Klarer ikke helt å tro at jeg kan få jente, liksom. Men gjett om jeg HÅPER at ultralydresultatet stemmer!!?

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg har skrevet lengre oppe, før ul, men nå vet vi, og det blir jente nr 4! Så lillebror skal nok få noe å bryne seg på opp gjennom oppveksten med 4 søstre :-) Så da er det jente-jente-jente-gutt-jente, akkurat motsatt av det kinesiske fødselskartet hver eneste gang ;-)

• 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...