silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har ikke lagt på med i løpet av disse 29 ukene men begynner å få en del vann i kroppen sist var det kjempe morsom å kalle meg for michelin (etter den hvite michelinmannen på en del trailere). Da la jeg riktig nok på meg 30kg også så en viss likhet var det nok mot slutten. Denne gangen var jeg dum nok til å spørre om jeg lignet en teletubby jeg føler meg sånn ettersom magen er stor og jeg er noe hoven her og der. Dumme mannfolket gliste bredt og sa : Neida kjære du ser ut som en smellfeit teletubby. Egentlig litt morsomt siden jeg vralter rundt som en teletubby tar meg selv i å småle litt av smellfeit teletubby kallenavnet:) Man må jo ha litt selvironi tenker jeg, og siden jeg stortsett føler meg fin med strutte magen gjør det meg ingenting. Sist jeg var gravid hadde vi en tråd her på BIM om morsomme kallenavn og morsomme historier fra klønete øyeblikk noen som vil dele sine?
Snuskomrusk Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Her i huset går jeg for tiden under kallenavnet Pingvinen. Jeg "vralter" rundt pga bekkenløsning, og det er gjenstand for utallige finurlige observasjoner fra samboer's side Pingvinen er ikke det verste han kunne kalt meg liksom
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har også lyst på kallenavn! Min sambo er livredd for at jeg skal føle meg stor og fæl, så han går rundt og kaller meg vakker og nydelig hele tiden Veldig koselig det altså (særlig siden jeg ikke føler meg verken fresh eller flott), men savner litt et personlig kallenavn... Ellers har alt og alle i huset fått kallenavn av meg da Hunden heter Bollefar eller Bolla (egentlig Caspian, men han har fått litt godt med mat i det siste:P), sambo heter Gubben eller Goingen eller bare "Jævla grrrrr...." (alt ettersom humør og hormoner:P), og meg selv har jeg begynt å kalle Kløna (snubler i ALT, er slepphendt og er veldig flink til å henge fast i dørhåndtak) eller Gamla, ettersom jeg nå stort sett går litt krokbøyd og gjerne med en hånd på korsryggen Standard utsagn på vei til bilen eller butikken: "Vent på Gamla! Det går ikke så fort med ho.." Er redd jeg kommer til å fornærme en stakkars gammel krok en vakker dag
Baby Bliss Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Mitt herlige kallenavn er "pretty preggie"! Går på engelsk med samboeren min, han holder på å lære norsk... Må si jeg er ganske så fornøyd med det kallenavnet! Snille kjæresten min!
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror samboen din mener det når han sier at du er vakker og nydelig for gravide er nydelige. Er ikke så grasiøse når vi vagger rundt og ikke kan se føttene våre:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Tviler ikke på at han mener det nei, og det er derfor jeg blir glad Han er så skjønn og omtenksom atte, ligger med øret på magen og snakker med lillegutt Men det skal ikke stikkes under en stol at det er en ganske drastisk kroppsendring vi går gjennom, og som du sier, vi blir ikke så grasiøse Men likevel kunne jeg ikke ønsket meg noe annerledes! Gleder meg skikkelig
cadence Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Bolla Pinnsvin (av sambo) Bollemagen (av datter) Bowlingkula (av min mor) Trulte av venninner...
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Her går det i "Miss Preggy"
Lukkelukken og bebibror Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 For en stund tilbake kjøpte jeg en sånn Buddha på Kremmerhuset, sånn med pinne-røkelse. Om noen ikke har sett den, så har den ganske stor mage. Så her ser typen en viss likhet mellom meg og den, og kaller meg for MammaBudd, eller rett og slett Buddha
afrodite86 Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 På besøk fra 1. tri. Jeg går allerede under kua. he he. så lurer på hva jeg blir når det begynner og vokse der nede.
Knøttebabyen Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 Mannen min kaller meg bubble butt !! he he he Har gått fra å ikke ha rumpe,til skikkelig j-lo rumpe.. så er vel derfor =)
mamma til lillingen Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 silla, du får kjøpe den en one-piece i samme farge som en teletubby da er vel lykken komplett for mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå