Miessi Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Flere sånne som meg der ute, som sitter å kjenner etter hver eneste følelse i kroppen for så å bestemme seg om det gjør vondt nok eller om det er lureri. Vet ikke helt dette med fullmånen men kjenner likevel etter alt som kan tyde på noe. Jeg er klar for masse ondt, men får ikke noe. Urettferdig altså!!
cadence Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Har vært ute og vist frem min "måne" til fullmånen i kveld, skal love deg det var kaldt!!! Min spådom for et par uker siden om at det kom til å være 7-8 minus grader denne kvelden slo til... og jeg stod ute på gårdsplassen med bar mage i ca 4 minutter. Så får vi se, om det slår til og at det kommer ei frøken i løpet av de nærmeste dagene:) Skorpionmor er klar for skorpionbabyen sin:)
Miessi Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 Sitter her med litt rar følelse i magen,bekken og hele veien ned. Håper så inderlig at noe skal skje her Føles som om han stikker litt ned. Eller er dette bare noe jeg innbiller
Baby Bliss Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 24 dager til termin, så jeg satset sterkt på neste fullmåne!
Miessi Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2010 Hvor i landet er det du bor siden det er 7-8 minus grader? Jeg trodde jeg bor på landets kaldeste sted, og her er det +2 grader.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 fikk litt "skrekken" i sta, skikkelig krampe tak i nedre del av magen, er jo bare 34+5 nå så. men det slapp taket etter ei stunn, kansje bare en test, hehe.
cadence Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg bor i Elverum, rett ved Glomma. Igår natt var det kaldere; -10... Ikke så jævlig kult liksom:S
Miessi Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2010 Hihi, tror jeg har provosert månen litt i kveld, har hatt mye mer ondt i kveld enn det jeg har hatt før i det hele tatt. Men likevel så tror jeg ikke det skjer noe mer spesielt, så da er det vel bare å legge seg for å sove å håpe at i morn blir en dag med enda mer ondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå