sepgutt10<3novjente11 Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 de nesten 2 siste ukene har lille gutt begynt å skrike skikkelig når jeg skal amme han.. han roer seg ned vær gang jeg skal legge han til så tar godt tak å suger til.. plutselig kommer det ett hyyyl skrik og slik fortsetter det hele veien.. helt umulig å mate han sjøl om han er sulten.. vet ikke hva jeg skal gjør.. har spurt de på helse stasjonen og alt men de vet ingenting.. Til tider går det en drøm å amme han.. Nå er jeg helt utslitt vet ikke hva jeg skal gjøre..Sitter bare her å griner for meg sjøl!!! Prøver å pumpe meg å gi han flaske det samme det vær gang han får smaken av melk hyyyl skriker han!!
Kaspersen Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Akkurat sånn har jeg det også! Fullammet til den store gullmedaljen og uten noen problemer de første to mnd, før mini begynte å kasre seg bakover og hylskrike når han skulle spise. Ikke noe mønster i når det skjedde, det kunne like gjerne være til frokost som til kvelds, og like gjerne i starten av måltidet som midt i eller på slutten. På helsestasjonen ville de se det an til tross for at han nesten ikke spiste, så i ren desperasjon dro vi til Volvat og fikk han undersøkt av barnelege uten at de fant noe spest, vært hos kiropraktor, fysioterapaut og nå sist manuell terapaut... Puh!! Ingen finner noe som kan forklare spisevegringen som nå har pågått i snart to måneder... Selv begynte jeg med mme på flaske for å kunne kontrollere hvor mye han faktisk får i seg. Noen måltider går bra, andre skjærer seg fullstendig. Jeg har imidlertid begynt å venne meg til at det er sånn det er akkurat nå, og at det forhåpentligvis blir bedre etterhvert som vi begynner med litt grøt ++.
Kaspersen Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Har dessverre ingen verken råd eller tips, men postet mest for å si at du ikke er alene om å ha det sånn. Det kan jo også være at han reagerer om du har fått/får mensen tilbake eller det kan være tenner på gang. Hos oss var det imidlertid ikke det heller... :-) Stå på og ikke gi opp! Du er en super mamma!!!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2010 satt å tenkte litt på det sjøl det med mensen fordi jeg begynte å få det for nesten 2 uker siden!! var jo da han begynte å tulle også.. fordi han roer seg jo ned når jeg legger han ti brystet men med en gang han får i seg litt melk blir det rabalder. tenner kan det ikke være fordi han er bare 6 uker gammel =) nå har jeg helt klart fått tilbake mensen så nå er han ekstra umulig. Han har vært hos kiro pågrunn av at han ble tatt med vakuum så han har hatt litt problemer med nakken. Så tenkte jeg skulle tilbake en gang til for å få det sjekket at det fortsatt ikke er det som er problemet.
LittLykkelig Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Min hadde sånn hyling pga nakkelåsning. Nå har det kommet tilbake og jeg tror det kan være at melken smaker noe spesielt evt hormoner.. Av og til klikker han fordi han får "feil pupp". Altså kanskje det blir for mye eller for lite formelk. Da bytter jeg bare pupp. Bruker å fungere. amming er virkelig ikke så lett som man skulle tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå