Sandy84 Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Prinsen min på 8mnd knakk koden på å åle seg fremover idag-woho!! Han har skyvd seg bakover noen uker nå og vært så sur fordi han ikke kom seg fremover, så ble glad for at han endelig skjønte hvordan å komme seg dit han ville:) Men lurte på sånn ca hvor lenge det tar før han kanskje krabber istedet for å åle seg bortover? Han bruker jo så vannvittig mye energi på å åle seg, hehe...blir jo reint sliten av bare å se på han:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Her tok det ca. 3 måneder fra åling til krabbing. Men dette er jo veldig individuelt. Enig med deg i at det ser fryktelig slitsomt ut:)
NostraStoria Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Mini her i hus ålte seg ikke mye, men var og frustrert over å kun komme seg rundt i ring og bakover...mener han brukte noen uker (4?) på å knekke koden og begynte å krabbe da han var 7 mnder gammel.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Så arti Gutten min ålte som en vind fra han va akkurat blidd 5 mnd, men krabba ikke før han va 8 Gikk med støtte fra han va rundt 7,5 mnd, men slapp sæ ikke og sprang aleina før han akkurat hadde bikka året Kos dæ masse )
abella Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Gutten min begynte å åle/krype da hanvar 6 mnd. Begynte samtidig å stå i krabbestilling også. Han begynte å krabbe da han ble 7,5 mnd, så det tok 1,5 måneder. Han ble forresten mye mer fornøyd når han endelig kunne komme seg rundt for egen maskin! :-)
Sandy84 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2010 Litt artig å se hvor mye forskjell det egentlig er på de småtassene:) Min er i krabbestilling i senga på null niks, men ikke helt skjønt det på gulvet , rart men jaja.. Han reiser strake armer og magen opp, men stompen følger liksom ikke med.. men innimellom så står han plutselig i krabbestilling, men så deiser han ned med stompen og er like langt, hehe.. ' Han har vært veldig sutrete den siste uka, trodde det var blanding av tenner og det at han ikke har kommet seg frem, men idag så er han egentlig like sutrete,, litt mageproblemer også.. krysser fingre for at kanskje 1.tann dukker opp snart:) Men kom på at han blir vel kanskje litt mer og fortere sliten enn vanlig, når han åler hit og dit hele tiden.. må jo bruke mer enrgi enn å bare sitte stille på stedet hvil som han har gjort før...??
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Eldste gutten min krabba aldri han, hehe. Han åla seg helt til han plutselig begynte å gå. Så det er ikke alle som krabber! Jeg skjønte jo ikke hvorfor han aldri begynte å krabbe, hehehe.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Her gikk det bare et par dager fra hun begynte å åle seg fremover til hun begynte å krabbe istedet- og da var hun nesten 9 mnd gammel. Da hadde hun stått i krabbeposisjon på stedet hvil i over 1 mnd i forkant, og ellers rullet seg rundt dit hun ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå