Gå til innhold

Hvor mye sover babyen (nyfødt) deres på dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 1 uke i dag. Jeg synest hun sover så utrolig mye. I dag har hun vært våken i kanskje 2 timer til sammen..ellers bare sovet. Er dette normalt? Før har jeg hatt to små som så og si ikke har sovet på dagen, de har hatt kolikk. Så jeg vet liksom ikke hva som er normalt for en som ikke har kolikk... Blir nesten bekymret for at hun sover så mye jeg. Men kanskje det er dette som er normalt?..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt at de sover mye:) (det meste er vel normalt da:) )hehe Men nyt det og slapp av når hun gjør det:) Man vet aldri hvordan neste dag blir,det er iallefall min erfaring. Her sover snuppa veldig mye,er kanskje våken 3 timer tilsammen sånn ca. Men har hatt dager hvor hun er mer våken enn sovet så det går opp og ned:) Kos deg og nyt det er mitt råd iallefall:)

Skrevet

Snuppa mi sov utrolig mye de 3 første mnd. Hun kunne sove opp til 21 timer i døgnet! Som regel mellom 18 og 20 timer. Tror dette er helt normalt, men kanskje du bør vekke henne til mat.

Skrevet

Høres veldig kjent ut! :)

Jenta mi har i gjennomsnitt sovet 22 timer i døgnet de 16 dagene hun har vært til. Hun har en bitteliten (men visstnok ufarlig) hjertefeil som gjør at hun blir fort sliten, så hun sovner på puppen hele tiden, og jeg var lenge nervøs fordi hun sov hele tiden, men har etterhvert innsett at babyer sover MYE, og får heller utnytte det og få meg litt søvn jeg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...