Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Knyt en ulltråd løst rundt ankelen/anklene. Jeg tror ikke så veldig på sånne ting, men fant ut at det ikke skadet å prøve, for jeg holdt på å bli sprø av irritasjon i beina når jeg la meg for natten. OG jeg har ikke blitt plaget av irriterte bein om natten siden jeg begynte for en uke siden. Fantastisk! Kan være tilfeldig, men jeg kommer til å sove med de trådene resten av tiden.
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 Tror ikke farge spiller noen rolle, min er naturhvit og av merinoull.
Nikamo Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Har også hørt dette, men det funket dessverre ikke på meg... Eldstedatteren min syntes derimot det hjalp litt mot hennes voksesmerter...
Bjølsen - gutt nov 10 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2010 Nei, går ikke med tråden om dagen. Er ikke plaget på dagtid, så tenkte jeg skulle "spare effekten" til natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå