Sylteflesk Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Skal ha 4-årsdag snart, det kommer noen på 3 år og noen på 4 år. Skal ikke ha mye godteri, men litt må det være. Tenker i hvert fall sånne miniposer med Non-Stop. Har også tenkt å legge i et ark med klistremerker og en annen liten "dings". (Og ja, jeg vet mange synes det er noe stort tull med godteposer i bursdag. Men vi skal ha det.)
Fire småtroll Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Pleier kjøpe sånne poser med gullpenger (sjokolade) på Nille og ha et par sånne oppi. På Nille har de gjerne også 3-pk med pastillesker som er greie å ha i. Finner alltid noen greit på nille, karameller med tatoveringer har vi hatt de siste årene.. Sønnen min har vært i bursdag i dag og kom hjem med sjokoladenisse i godteposen, sånne de selger mange i nett på Nille
*smula* Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Sist hadde vi en liten boks med smarties, en liten eske rosiner og en slikkepinne.
petite fleur Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Hadde 3-årsbursdag i dag, med fisking av godteposer. Meget pop :-) I posen la jeg en eske smurfedrops, en innpakket gèlèfigurgreie og en "love hearts-leppestift". Unngikk sjokolade siden ett av barna har melkeallergi og jeg ikke ville gjøre forskjell.
Gjest vinterbrud Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Ingenting,vi har ikke godteposer.I burdsdagen hennes satte jeg heller ut resten av godteriet fra kakepyntingen ut på bordet.Da fikk barna spise mens de var der.
petite fleur Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Ungene spiste posene mens de var her i bursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå