Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Selv arbeider jeg i det private, men har ingen velferdsgoder som jeg kommer på i det hele tatt... men mulig det kommer opp noen her...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Jobber i butikk og følger tariffen til handel og kontor til punkt og prikke. Bedriften har i tillegg en bonus til stabil arbeidskraft, så alle som har jobbet der i 10 år får fra tiende året og så lenge de fortsetter en uke ekstra ferie MED LØNN! Så jeg har 6 uker ferie i året, sjette uka med lønn
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 jobber i staten. har sommertid, og to timer trening i arbeidstiden hver uke. er vel bare det jeg kommer på
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 En ekstra feriedag gratis trening på studio Bergansklær (bukse, jakke, fleece jakke) 2000 kr i året i klesgodtgjørelse julebord, blåtur og sommerfest Jobber i privat barnehage
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Så deilig det må være å få gratis trening..... synes det er kjempedyrt, så har derfor ikke prioritert det enda... Arbeider innen helse, å må betale sko selv.... får 2 sett med arbeidsklær i året, julebord og vårtur (ikke store greiene noe av det altså...) Vi er en liten bedrift som har stor omsetning, så skulle ønske de brukte litt mer på de ansatte. HI.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Og så har vi en fast ansatt "vikar" slik at vi alltid har folk ved sykdom.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er veldig fornøyd med arbeidsplassen min. Har jobbet i kommunale barnehager tidligere og der var det ikke mye velferdsgoder...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Jobber i staten. - 1,5 time treningsfri per uke (men har sjelden tid til å ta det ut....) - inntil 2 timer betalt ammeperm per dag (hvis man ammer, selvsagt) - diverse muligheter for permisjonsdager i forbindelse med bryllup, begravelser, flytting, oppussing, bygging av hus - statens pensjonskasse - mulighet for gunstig huslån etc - god pensjon etterhvert, sies det, men jeg må dessverre bytte jobb snart, så hvem vet om jeg får noen glede av det
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, selvsagt julebord (ofte med overnatting) og telefon... NN 20:59
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #10 Skrevet 23. oktober 2010 Kjempeflott at det finnes arbeidsgivere der ute som vet å sette pris på sine ansatte.... Tror jammen meg jeg skal være på utkikk etter annen jobb (noe som jeg forøvrig egentlig er da....) Ser nå at vi har null goder, men masse jobb. Når vi arbeider overtid, får vi kun avspasere det ekstra vi har jobbet. Ikke noe overtidstillegg eller noe..... Men så igjen da: privat bedrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå