Gå til innhold

Snublet og falt i sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her støl i rygg og verker i en ankel, men tror ikke det skal ha noe å si for den i magen. Min 4 åring har lekt med madrassen og dynen sin på gulvet og eg snublet i dynen da eg gikk ut av rommet hans....

falt sidelengs inn i en hylle og slo vel ryggen i dørkarmen før eg landet mer eller mindre på rumpen eller sidelengs..Ble jo skremt så eg skreik vel til og tårene sprutet! Er 35+5 i dag og har vel ikke helt god balanse med denne magen...

måtte sitte en stund å kjenne etter at alt var helt hehe...

No tar eg meg et glass alkoholfri rødvin.... ;)

God helg folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke akkurat betegnes som grasiøs om dagen nei :-)

Du får kjenne litt etter i magen, om alt er som det skal. Og heller ta en telefon til føden dersom du skulle bli urolig. Men du virker ganske avslappet ;-)

Tok en Munkholm selv i går, den smakte underskjønt!!

Kose deg :-)

Skrevet

Så godt at det gikk bra med deg :) Og så "godt" å høre at det er flere som er klønete om dagen. Jeg snubler i den minste ting nå om dagen, akkurat som magen er i veien og jeg i ser hvor jeg trør. Her om dagen var jeg og mannen på tur ut, vi skulle shoppe litt. Hadde brukt masse energi på å pynte meg litt for å prøve å se nogenlunde presentabel ut med min store mage. Skal mye til før jeg føler meg lekker om dagen ;) Var på min siste runde på toalettet for å tømme blæra før vi dro (selv om det ikke hjelper stor, tissenød igjen etter fem minutter). Gikk så for å ta ytterjakka ned av knaggen, (den som når nesten igjen over magen, har ingen som passer lenger, sukk).

Vi har hatt oppussingsprosjekt nesten i hele huset, så det lå noen taklister på gulvet. Selvfølgelig klarte jeg å snuble i dem, enda jeg visste at de lå der. Prøvde å ta meg for med handa, men det gikk ikke, da hånda "bar fast" i veggen. Så det endte med ett skikkelig mageplask rett på alle listene. Armer og bein lå skikkelig forvridd, og jeg bare lå der og prøvde å kjenne etter om jeg var hel. Ble nok redd, samtidig som jeg så komikken i det hele. Så da jeg så mannens forskrekkede ansikt, lo og gråt jeg omhverandre, mest gråt, mens han prøvde å hjelpe en svær kropp opp av gulvet. (Ikke så lett når jeg nesten ikke klarte å hjelpe til selv). Det hele endte med besøk hos jordmor for å sjekke at alt var i orden med lille, noe det heldigvis var. Var jo litt redd siden jeg landet rett på magen.

Puh, dette ble langt, men skulle bare si at jordmor sa at så lenge jeg ikke fikk blødninger eller annet ubehag kunne jeg bare slappe av. Har lovt meg selv å løfte beina litt bedre, men ikke så enkelt. Litt seinere på dagen trødde jeg rett i mannens verktøykasse som han nesten var ferdig å rydde i (alt ble strødd utover gulvet ;)). Huff, skal bli godt å få "kroppen" og gangsynet tilbake igjen ;))

:) Lørdagsklem

Skrevet

Hehe...huff huff. Jeg har vondt i korsryggen, trur eg er litt blå der, men regner med at alt ellers er ok. Hadde nok tatt turen for å sjekke eg og dersom eg hadde landet på magen.

Har også en tendens til å feilberegne avstand slik at magen sneier borti alt mulig!! Lager for liten åpning i dører før jeg går gjennom osv...hehe..

Nattaklem

Skrevet

Nov2010: Når har du termin? Jeg har den 16.nov. Ikke bare bare med den magen, når jeg styrer på kjøkkenet må jeg enten ha forkle på, eller så må jeg skifte øverdel når jeg er ferdgi, pga den stikker seg fram og blir full av flekker ;)

Skrevet

Hei

Har termin 23. nov...

Kjenner til dette med matlaging også...herlige flekker på alle topper...:)

30 dager igjen i dag, må si jeg begynner å glede meg!!

Skrevet

I mitt første svangerskap var jeg veldig motvillig når det gjaldt å ta imot hjelp, så da vi hadde kjøpt oss ny komfyr så skulle jeg,-trassig som jeg er,- bære den inn sammen med mannen min. Den første frosten hadde kommet, og jeg falt såklart... Fikk komfyren over halve magen, og hadde selvsagt full PANIKK etterpå for at babyen skulle ha tatt skade. Ringte føden, og de sa at sånt skjer HELE tiden. Babyen er så godt beskyttet inni der at det skal MYE til for at den tar skade.

Med mindre jeg fikk vondt/rier (eller begynte å blø) skulle jeg ta det helt med ro=) Det gikk helt fint med lillegutt, som ble født 15 uker senere!:)

Vi er nok mindre grasiøse enn vi tror vi er med disse magene:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...