Gå til innhold

Andre som er tomme for energi?:/

Anbefalte innlegg

Trøtt og hormonell til tusen! Nesten som jeg må flire av meg selv noen ganger!:) Begynte på 11.uke i dag! Håper energien kommer tilbake snart! Ellers hatt blødninger, men har stoppet opp:) har mensmurringer, men tar det som tegn på at det er livmoren som vokser. Andre som har det? Til uka skal jeg til min 3. UL. Spent...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142472208-andre-som-er-tomme-for-energi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei sanna :)

sliter veldig med energien selv :( men vi kan jo ike noe for det at vi er ''slappe''. heldigvis jobber jeg bare 24% så har mye tid hjemme til å slappe av men jeg hadde jo planer om å ta extra vakter for å tjener meg litt opp men ser dålig ut :( viktigste er å følge kroppens behov;)

jeg har hatt mensensmerter eller murring som de fleste kaller det fra ca uke 4 å nå er jeg i uke 11 å har egentlig ikke kjent noe på en stund. kjenner heller at det presser på magen, at magen utvider seg.

hvorfor 3ul allerede nå?

lill

Tom for energi ja...Velkommen i klubben..

Har nå gått sykemeldt i 3 uker og er nå i uke 11..

Har ikke klart å komme meg opp om morran,kaster opp store deler av nattan..Blodtrykk lavt og jeg har rett og slett bura meg inne...

Jeg som da alltid har vært en aktiv jente,trente 5-7 dager i uka,orker knapt en gåtur annenhver dag..:P

Merker at den lille inni der,suger alt man har av energi...:)

men vi får ta det med ett smil jenter..Så lenge vi orker å gjøre noe,så er jo det bra =)

og det går over snart..Trenger bare å være positive =)

JEPP! og godt å se at det ikke bare er meg. Jeg er oppe mellom halv 9 og halv 10 HVER ENESTE DAG!!! klarer ikke sove lengere, sliter og med at jeg er "urolig" i kroppen og ikke får til å sove skikkelig om natta.

I tillegg er jeg konstant trøtt...!:/

Er selv begynt på uke 11, og tenkte jeg sku høre med jordmor imorgen om det var noen mulighet for å finne på noe for energien?

noen som har tips kanskje?

Eg melde meg inn her:-) e så kvalm hele dagen og spyr om kvelden. Er trøtt og sliten, er i full jobb, men vurderer snart å ta en sjukemelding for eg kunne ha sovet 24 timer i døgnet...

med to små hjemme og full jobb, blir en sliten.

eg sover en time før jeg tar kveldsstellet også legge eg meg mellom halv ni og ni og sover til klokka 07. så mye søvn.

skal bli aktiv igjen når eg ikke er så trøtt og sliten i kroppen:-)

Er i uke 10 så det må jo snart bli bedre:-)

Oh yes! Jeg er helt tappet! Er i uke 11 og det er et mareritt å komme seg opp om morgenen, men jeg må da jeg har to barn til. Lever og ånder for den duppen jeg kan ta sammen med 2 åringen som jeg har hjemme....Jeg orker ikke å reise meg av sofan og har lyst til å bare soooove hele dagen....zzz... det er så trasig å ha det slik....

Annonse

Godt å høre jeg ikke er alene!! For et par dager siden fikk jeg masse energi og tiltakslyst, men den forsvant nesten like fort:) Var på ny ul i dag, og alt var fint - puh!! Begynner på 12.uke til helga! Til deg tiny, jeg har tidlig ul fordi jeg har hatt blødninger og har mistet flere ganger tidligere:) nå er jeg bare glad og veldig lettet! Nå får det ikke skje noe med lille nurket mitt i magen. Så helt tydelig på ul i dag at det har begynt å ligne på en liten baby. Rug i vei, maidamer:)

hehe skjønte det ;)

ok var ikke meninga å grave :) bare jeg kan lite om dette å lurte på om jeg måtte ha en ul til nå for er 11+2 å hadde sist ul i uke7. men da skjønner jeg godt hvorfor du har vært oftere:)

så kjempe bra at alt er i vellstand :) er sånt vi liker ;) lykke til videre :):)

btw.. har faktisk strøvugd i dag å gjort litt rent (+ vært på besøk og på burikken..) første gang jeg orka det på noen uker.. ellers har mannen måtte ta seg av det :) nå blir han fornøyd når han kommer hjem fra reisejobb i morra :D

Energien min er helt borte om dagen.. Blir sliten av hver miste ting, måtte sette meg ista fordi jeg var sliten etter å dusje :P kan ha noe med at jeg har kastet opp så mye, gått ned totalt 7 kg siden jeg ble gravid :/ er 11+2 nå, så håper virkelig at det snur snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...