playground princess Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Dere som er avholds mellom EL og IKM, hvorfor er dere det? Er det for at det minsker sjansene for å bli gravid? Eller er dere redde for at det kan gjøre skade dersom dere er gravide...?
playground princess Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor ser jeg ikke svaret som er lagt inn på meldingen her...?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Det har jo blitt skrevet mye om akkurat dette, både her og andre steder. Leste akkurat noe om at det minsker sjansen, men folk blir jo gravide både på fyllekuler og mens de ruser seg på andre ting. Jeg har så langt ikke latt være drikke, men denne pp som er den 4. tenkte jeg jeg skulle la være. Tok meg et glass vin i går, men har tenkt å prøve å ikke drikke på en stund. Skal selvfølgelig ut med noen venner helga før IKM, men får da heller bare ta det rolig. Har jo ikke lyst til at de skal skjønne at vi prøver så får heller bare ta meg et par glass og la det være med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå