Gå til innhold

Negativ test og ingen TR...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jammen ikke lett å vente og vente...

Hadde Ikm på onsdag. Tok en test mandag (cb) og den var negativ. Tenkte at da var jeg vel ikke gravid da... Tr kom ikke onsdag så da tok jeg en ny test på fredag og nok en gang negativ. jeg pleier aldri å være forsinket... Anner ikke hva jeg skal tro gitt... Vil jo så gjerne være gravid.. Tenker jo ikke på noe annet..

det skal sies at jeg sluttet på minipillien i juni og fikk ikke tr før i slutten av juli, men etter det har den kommet på hver 30 dag...

Måtte bare få ut litt frustrasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Jeg skulle hatt besøk av tr på tirsdag, ventet med test til torsdag da den har vært noen dager forsinket en gang før. Testen viste negativt. Nå er det søndag ettermiddag, og venter fortsatt...kjedelig å ikke vite...

Skrevet

Jeg sluttet med pillene i august og har hatt sykluser på 21-22 dager.

Nå er jeg på cd 32 uten noe tegn til tr. Tok en test i går som var negativ. Det var ingen overraskelse i grunnen. Tenkte det kunne være greit å vite med tenke på et eventuellt legebesøk.

Noen som vet hvor lenge over ikm man skal gå,

før man tar kontakt med lege?

Skrevet

Litt usikker på hvor lenge en skal vente.. På pakningen til cb testene står det at du skal kontakte lege etter ca 3 dager, men er ikke helt sikker på om legene er enig med dette..

Jeg ventet jo en bitte liten stund før tr kom etter minipille slutt. Da sa legen til meg at det var normalt å måtte vente et halvt år før kroppen var i normal gjenge igjen. Men det er jo så lenge..

Jeg skal til gynokolog onsdag om en uke. Håper da selvfølge at en aldri så liten spire har klort seg fast, og at testene jeg tok var ødelagte... haha.. (kom fra samme pakke)

En kan jo alltids håpe...

Skrevet

Hehe. Ja tror legen hadde blitt litt lang i masken om jeg hadde troppet opp og krevd full sjekk fordi tr var 3 dager sen.

Det som er så rart er at tr kom på dagen jeg ventet den etter pilleslutten og har vært regelmessig siden.

Så skjønner ikke hvorfor den plutselig skal bli sen nå.. Også så mye for sen også. Sikker bare på pur faen, men jeg synes ikke det er særlig morsomt ;)

Skrevet

Føler med dere. IKM på fredag, neg. test lørdagf morgen. fortsatt ingen TR.. SUKK! Ømme bryster og oppblåst mage..

Skrevet

Mange i samme båt her ser jeg, jeg hadde IKM fredag, testa først i dag, negativ :( Det er så merkelig, for jeg hadde murring i korsryggen torsdag, var helt sikker på at mensen kom fredag som forventet, men kun en stripe rosa utflod. Ingen flere tegn til murringer eller mensen, og ingen antydning til positiv test :( Jeg hadde en SA forrige måned, og er på jetlag etter en lang reise nå (kom hjem igår), mulig det også virker inn?

Skrevet

Klarte ikke å vente lenger, og dermed gikk enda en test til gitt... Og den var like negativ som de 2 andre.

Da er det vel bare å vente på tr. Satser på el til uka og ny ikm i uke 46...

Skal til gyn neste onsdag. Greit å få vite om alt er greit, etter forrige svangerskap.

Skrevet

hei er i samme båt som deg. skulle hatt mensen 7 oktober men den har enda ikke latt høre fra seg. Tok en test i starten av forige uke, men den var negativ. Sluttet på p-pillen i juni og det gikk 2 måneder før jeg fikk mensen. Har hatt normal mensen de to siste månedene men nå i oktober har den ikke kommet. Har vært litt uvell denne uken, men ingen ømme bryst eller noe så tror dere bare kroppen tuller med meg?

Dette er 5 måneden vi prøver å bli gravide.

Skrevet

Jeg venter også... hmm.. Mannen min mente at sist jeg sluttet på pilla kunne d faktisk gå 6 uker mellom hver gang jeg fikk den, var veldig uregelmessig da.. Bare 2. mnd uten pilla så.. Men er den ikke komt på lørdag så kjøper jeg en test..

Skrevet

Det er lite sansynlig at du er gravid nå. kroppen bruker ca 3 månder på å bli stabil etter pille slutt, mens andre lengre tid

Skrevet

ja det beste e å vente 4 måneder også starte prøvinga. for da slipper du å føle at du prøver å prøver men bare feiler hver måned... angrer på at jeg begynte prøvinga med en gang, skulle ha ventet. har bare stresset/Testet/ unødvendig de første 4 månedene.. da blir man hvertfall ikke gravid. det er sikkert

Skrevet

Da har jeg ihvertfall et godt tips på lur, så tusen takk : ) Følte d tok en "evighet" da vi skulle prøve på nr. 2, når sannheten er at vi klarte det i den 5. eller 6. pp, så gikk jo egentlig ganske fort..(har jeg tenkt i ettertid).. ; P

Skrevet

ja der kan du se :D da får nåkk vi også en smårolling i magen snart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...