stearin Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Og den skal helst være hvit:) Vil ha en stødig seng som tåler litt, men bør likevel ikke være dyr. Synes Ikea sine virker så ustabile, stemmer dette? Og justere høyden er et must også.
stearin Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2010 Eller har noen i oslo området en slik å selge?
NostraStoria Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Vi har fra IKEA, den er ikke ustabil i det hele tatt! Den kan vi justere osv slik at han har den i noen år! Kostet rund 849
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Anbefaler finn.no - der ligger det mye brukte varer av god kvalitet. Vi har kjøpt masse gjennom finn, både vogge, vippestol og stelleveske
Bustehue Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Vi har en sprinkelseng fra ikea, synes ikke den er noe mer ustabil enn andre senger vi har sett på. Men har jo ikke så god erfaring da Den funker til vårt bruk iallefall
Gjest JuniGull2010 Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Sverige! Vi kjøpte vår på Happyland eller hva nå den babybutikken på Svinesund heter. Den er kraftig, stødig og hvit! :-) Kostet vel i underkant av tusen kroner. Jeg syns også de på Ikea virker litt "vinglete".
bitthen Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Har fra IKEA. Om den blir ustabil er litt opp til deg. Det er du som monterer, hehe.. Jeg limte fast treknottene med trelim for at den skulle være ekstra stødig
stearin Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2010 Da blir det nok surfing på finn.no, og hvis jeg ikke lykkes med å finne noe der tror jeg det bare enkelt og greit blir ikea.. Takker for svar:))
mammatetogansketette:)) Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Vi har tre ulike sprinkelsenger, inkl. en fra IKEA, og den er helt grei, holder til en unge og sikkert flere til
LittLykkelig Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 Har en fra Ikea til 399. Den er ikke vinglete i det hele tatt. Litt kjip med trehvit kanskje, men jeg har "pimpa" den opp med uro og stash. Veldig fornøyd hittil
2010 Mammaen Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Endt til slutt med Hensvik fra Ikea, det er kanskje ikke den billigste sengen, men den er ikke ustabil og er både hvit og fin :-) Fornøyd med den vi i alle fall.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #13 Skrevet 24. oktober 2010 Mange fine til salgs for en billig penge på finn ja, vi har kjøpt en av våre to senger der. Den andre kjøpte vi på Ikea, da Hensvik-senga var på supersalg der nå i vår- den er fin og solid synes jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå