Gå til innhold

Hm, har magen sunket nå tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha startet dagen med å kaste en bløtkake i gulvet fordi kremen ikke var søt nok, så har vel egentlig tåreflommen retunert for hver minste lille filleting. Så jeg la meg nedpå, stod opp igjen og kledde på meg igjen. Og hallo; den buksa jeg hadde på meg i går gikk godt over navlehøyde da! Men ikke idag..den når bare halvveis opp til navlen, og sklir ned igjen. Og når jeg kjenner etter, så er det lettere å puste, men det la jeg ikke merke til før idag for da bare sutra jeg, og raste så fælt at sambo og datteren min rømte gården for noen timer.

Bikkja har spist opp bløtkaken i samarbeid med kattene, så jeg får vel dra over gulvet med moppen nå.

Satser på at kveldens lasagne ikke tar samme veien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min "hopper" opp og ned, ene dagen er den oppe og neste dag får jeg høre at den har sunket.

Høres ut som om du har hatt litt av en dag, ser det for meg :)

Selv har jeg merket den siste uka har jeg blitt mer og mer emosjonell.

Fikk tårer i øynene og tykk stemme da jeg så på 71 grader nord idag, fikk skikkelig hjemlengsel og stakars mannen min måtte bare være enig med meg om hvor fint det er i Norge (han er dansk) :)

Lurer på om man blir enda mere emosjonell jo lengre uti svangerskapet man kommer?

Skal uansett om det virker eller ei, ut på terassen og vise magen til månen ikveld, man vet jo aldri :D

Skrevet

Hehe, huffameg - det er ikke alltid så greit :)

Min sank også for noen dager siden, lettere å puste og kjenner at magen presser mer ned mot lårene mine, på en måte..? Vanskeligere å bøye seg nå da, men ikke så vondt på toppen av magen som tidligere og det er jo deilig... :)

Håper lasagnen var god og holdt seg på bordet - og at ikke bikkja ble dårlig i magen :D

Skrevet

Lasagnen var kjeeeempegod:)

Syns det var på tide at magen datt ned altså, det gjorde meg ihvertfall mye blidere. Sambo var rimelig frustrert over meg tidligere idag gitt- men konkluderte med at jeg måtte da få ha en slik dag også.

Nå syns jeg at kynnerne kan gi seg, og gå videre til rier altså. For nå begynner hele familien å bli lei ventingen... ikke bare jeg som er lei liksom..

Voffsa har det heeelt fint borti kroken sin, kattene sover henslengt både her og der:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...