Gå til innhold

det går ikke opp for meg.....

Anbefalte innlegg

nå er jeg 16+6, og det har enda ikke gått helt opp for meg.. blir litt irritert på meg selv.

hørte hjertelyden på onsdag, og fikk UL i går. men kan ennå ikke "skjønne" det... off... er plagsomt.

den dagen jeg kjenner liv i magen tror jeg at jeg kommer til og bli glad. dette er jo det beste som har hendt meg og min forlovede <3 ble så glad når vi fikk vite at jeg var gravid. men er akkuratt som om jeg er helt likeglad nå.. flere som har det sånn? :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142471651-det-g%C3%A5r-ikke-opp-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 uker i morgen og det har ikke gått helt opp for meg, tross sparkingen i blant (som er lite av pga. morkake som ligger foran) og den digre magen min. Tror at det går opp for meg når jeg først får en skrikende baby som grafser etter puppene mine... :-)

Jeg er 26+1, og har ikke gått opp for meg heller. Var på fødselsforberedende kurs forrige uke, og satt og følte at jeg ikke skjønte at det var jeg som skal føde i det hele tatt. Veldig merkelig. Jeg har kjent liv siden uke 18, men går ikke opp for meg. Mange sier at det ikke gjør det før ungen er ute. Jeg har ingen barn fra før, kanskje det har noe med det å gjøre? Man kan jo ikke forestille seg det på noen måte egentlig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...