Piny Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Phu sorry det er vel nok av klage innlegg fra de som faktisk har rett på å klage (de på overtid og meget nærme termin) Men formen er bedriten, vondt i magen og bekkenet. Fått beskjed om å holde godstolen av legen og har egentlig lagt på meg mere nok allerede (14 kilo), også er det 6 UKER igjen! HJELP jeg er vanligvis aktiv av meg så kun sofa og tv gjør meg gal, men bare en liten tur i butikken sørger for vondt et par timer etterpå!! Noen flere som har det sånn og som har noen gode tips på å få hverdagen litt mer levelig??
Miessi Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har 2,5 uke igjen. Så jeg er utrolig sliten og lei av å ikke orke noe, er utrolig lei av sofaen og går å skifter på lenestolen og sofaen. Har ikke noe lyst å gå ut, pga jeg føler meg helt elendig og kjempe svær som en flodhest. Så joda, her er andre som er utrolig lei av alt..
Snuskomrusk Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Argh, er i samme situasjon så kjenner til frustrasjonen din! Har hele 9 uker igjen, men har bekkenløsning og har fått beskjed om å bli i sofaen (premature rier i tillegg). KJEDER meg ganske mye for tiden kan du si. Jeg har noen tips som kan få tiden til å gå litt fortere: * Spiller spill på PC (poker på facebook er ganske gøy * Jeg prøver å få syklet lit hver dag, gjør ikke vondt i bekkenet på samme måte som når en går. * Hekle/strikke. * Les en god bok. * Lage lister, feks. over hva vi trenger til baby/hva vi har/hva som må handles og hvor. * Ser endel serier, feks C.S.I eller Sex og Singel liv på DVD. Håper du kan bruke noen av mine tips til å gjøre egen hverdag litt mindre ensformig og kjedelig
Riha Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 I dag kom min nedtur med å være skikkelig lei. Er seks dager på overtid så det er vel kanskje ikke så rart, men nå er det greit at fødselen kommer igang, pliiiiiis...
Piny Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2010 Har begynt å lære meg å strikke så kanskje jeg skal bli litt flinkere å finne det fram er jo faktisk godt tidsfordriv med litt god musikk kanskje!! Går på et gravide yoga kurs på torsdager og da går det faktisk fint å gå den lille turen hjem så anbefaler deg det zzoe selv om du ser ut som du har vært flinkere enn meg til å tenke på helt basic ting å gjøre på. hehe hjernen stopper seg lett opp litt og hakker i det samme sporet her om dagen gitt!! Er dere førstegangsfødene begge to??! rart å være så utålomdig, rastløs og klar samtidig som alt er skummelt og man nesten lurer på om man skulle begitt seg ut på dette ....
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg fikk tidlig bekkenløsning, og har pga det iditiske bekkenet mitt blitt lenket til sofaen bare mer og mer. Nå som det er 18 dager igjen til termin, er det en stor og ikke minst smertefull prosess og komme meg opp av sofaen for å gå på do. Jeg har tuuusen ting jeg skulle ha gjort, men får rett og slett ikke gjort det. Sitter stort sett bare og sipper, for nå vil jeg bare bli ferdig. 18 dager virker altfor lenge. Dessuten har jeg ei datter på 2 og ett halvt år i full trass alder, noe som ikke akkurat gjør det noe bedre. Fordi jeg ikke får rørt meg NOENTING så har jeg lagt på meg 24 kg. Så man kan trygt si at jeg er veldig klar for å avslutte det hele nå.
Hermelina Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Har hatt flere små "pauser" fra godstolen idag. Jeg får bare så vondt av å ikke ha litt aktivitet. Har gått en liten tur, tar litt bøy og tøy med klesvasken, har ryddet litt i skapet til junior. For meg hjelper det utrolig å få reist seg og rørt litt på rygg og bekken. Må si at jeg ikke har vært plaget med bekkenløsning annet enn bekkensmerter akkurat nå de siste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå