Gå til innhold

Tenåringsmødre?

lillemeg123

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

eg er riktig nok 20 då, men har en sønn på 2 år:) var selv ung når eg ble gravid, var 16 når eg ble gravid, (to mnd før eg ble 17) hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre unge mødre, eller gravide.. er alltid kjekt og dele erfaringer med hverandre:) så ta gjerne kontakt;)

samme tenker eg:) når eg gikk gravid, så hadde eg ikkje så mange og snakke med som selv var gravid. følte meg veldig sånn aleine.. selv om man har familie og venner rundt seg, så er dt alltid kjekt å snakke med andre som også var gravid eller hadde barn og som var i samme situasjon som meg.. føltes ut som eg var den eneste 16 åringen som var gravid hehe.. så skjønner hva du mener:) så er alltid kjekt å snakke med andre som er eller har vært gravid:)

Annonse

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg er 17, venter ei lita prinsesse i slutten av januar, og blir 18 i mars :) Gleder meg veldig! Blir alenemor, men er venn med bf, så vi har jo kontakt...

Hadde vært koselig å bli kjent med andre unge som skal ha baby og er litt i samme situasjon (/Har fått og har vært i samme situasjon..), kjenner ingen rundt her.. Bor i Grimstad(Sørlandet), hvis noen bor litt nærme hadde det jo kanskje gått an å treffes en gang!

Send gjerne en pm :) :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...