bitthen Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Synes minis bakhode har blitt flatere. Hvordan unngå dette?
Løvinna30 Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 ligger han med ansiktet mye rett opp mot taket?
bitthen Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 Njai, hehe Han ligger til alle sider, men også med ansiktet opp mot taket. Gjør jo en del det på babygymen etc. Men føler ikke han gjør det "mye". Det er ikke det at han har unormalt flatt bakhode nå liksom, men det var veldig rundt (som mitt) tidligere, men ikke nå lenger...
stearin Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Kanskje det hjelper å ha det mykere ved hodet. Det ville jeg foretrukket. Bruker en veldig tynn pute når min jente ligger på gulvet og senga. Du kan brette et lite fleecepledd eller noe og evt putte det i putetrekk.
bitthen Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2010 Kanskje ikke så dumt det Han ligger på lammeskinn om natta, men madrasen er jo megahard.
Løvinna30 Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 min ligger med hode mye til venstre og begynner å bli flat.. fikk høre det på HS at vi måtte få han til å ligge med hode andre vei også, så han ikke ble flat på den siden.. hehe. Men det kan hjelpe med en babypute også
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 sommerbarn 2010: Ville bedt HS henvise deg til manuellterapeut. Dette at de ligger mot en side og blir avflatet på den ene siden bak KAN tyde på KISS/KIDD. Dette er selvfølgelig ikke for å skremme deg,men det er viktig at slikt blir fanget opp tidlig. Kiss er låsning i nakken og det kan hende babyen din rett å slett ligger mer til den ene siden fordi det er ubehagelig å ligge andre vei?... Gutten min har KISS. dette ble ikke fanget opp før han var 4 mnd og han har tydelig avflatet bakhode på den ene siden. Det var jeg som måtte ta det opp med HS fordi dette er ikke så godt opplyst blandt leger og helsesøstere. De er ikke helt klar over at slike ting finnes for så små barn. Snapp det opp tidlig, er det ikke noe så har ikke et besøk hos en manuellterapeut skadet noen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå