Gå til innhold

Den MAGISKE grensen endelig nådd! <3

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 11+ 6, og kan endelig senke skuldrene og begynne å glede seg til å bli 3 barns mor i førsten av Mai :))

Har ikke vært så aktiv her inne i disse ukene, men har nesten daglig tittet innom og fulgt med på dere alle. Gledet meg over de av dere som har kunnet flytte over til 2 trimester, og følt med de av dere som fortsatt må leve i spenning noen uker til..... Og aller mest hatt masse medfølelse med de som har måttet avslutte reisen etter å ha fått triste beskjeder om at lille spiren ikke lever lenger... Sender dere MASSE babystøv og ønsker dere lykke og velkommen etter ;)

Som 3 gangs gravid må jeg si at ventetiden frem til denne datoen har vært laaaang, og har ikke ville ha gledet meg så masse over graviditeten i tilfelle det ikke ville gå bra. Har to flotte jenter på 5 og 8 år, hvor svangerskapene har vært smertefrie. Kunne det virkelig blir slik enda en gang??? Nå vet jeg at, JA- det kunne det!

Nå gleder vi oss til å offentliggjøre nyheten for familie, kommende storesøstre og venner neste uke!!

2 trimester- her kommer vi! Velkommen etter snart, damer!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...