Musemor med tre søte små Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Prøvingen starter i august -08. Nå 3 MA'er senere har vi en pause. Vi er igang med utredning for hvorfor vi mister. Mannen har tatt sine prøver, og jeg tar prøver forskjellige steder i syklusen min denne måneden. Skal til legen 9. november, ca 1 uke før forventet mens. Hva vis de da har svaret. Hva vis vi da kan kjøre på igjen, og få hjelp til ikke å miste igjen. Vi vil vente en måned etter det. Jeg har vært gravid de 2 siste julene. Begge ganger gikk det galt. Orker ikke å være gravid denne julen også. Tør ikke ta sjansen. Samtidig..... Over 2 år er lenge. Jeg er utålmodig. Har lyst til å begynne nå. Har egentlig lyst til å drite i alt og satse på EL om en uke.... Men, jeg får vel være snill pike og vente til over jul..
TONEbabe Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Uff, dette hørtes vanskelig ut. Skjønner det er frustrerende. Men hold ut, så får dere kanskje noen svar som kan hjelpe dere. Lykke til! Og det er ikke sååå lenge til jul:) Har nettopp mista i MA selv, så må vente vi og... Det er hardt, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå