Gå til innhold

Noen som har hatt rolige babyer første mnd, for så at det har snudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at babyen kanskje har vært rolig og skreket veldig lite første mnd, men plutselig så snudde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig rolig de første to månedene, sov masse om dagen, og 8-9 timers økt om natta før pupp.når er det halvtimerslurer om dagen og 1-2 timer ro om gangen om natta (før amming eller smokk, ajajaj - ofte sovner jeg ikke igjen imellom, da jeg har superdårlig sovehjerte.

Skrevet

Min baby var utrolig rolig de første månedene..lå bare der og smilte. Fra ca 4 1/2 mnders alder så begynte energinivået å eskalere. Etterhvert som han har utviklet seg mer motorisk sett, dvs begynte å sitte, rulle, krype og gå så har det tatt ganske av. Min baby har ikke ro i kroppen, og her er det turbo fra morgen til kveld vanligvis. Men aldri mye skriking eller noe i den duren, bare veldig veldig travelt! :)

Skrevet

Min ble et monster etter 3 mnd i forhold til det han var først.. Sutrete, krevende osv. Sorry litt overdrivelse kanskje, men jeg har en dårlig periode.. Hehe.

Skrevet

Min bare sov og skrek aldri de 2 første mnd. Nå er det lite soving i løpet av dagen, men fremdeles 19-09 på natten. Skriking er det og blitt betydelig mer av nå som lillegull plutselig vet hva hun vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...