Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 fikk så lyst til å lage noe godt til meg og min sønn, men ingen tilgang til butikk, og har ikke hvetemel, kun potetmel. kan jeg bytte hvetemel med potetmel ? tenker no sjokolade aktig, brownie ?!?!
Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Ser spørsmålet er frå i går, men kan likevel kome med tips til noko snadder som er lett og kjapt å lage;) SJOKOLADEKYSS (også kalla sjokoladebollar eller negerbollar): (ca 25stk i følge oppskrifta, eg pleier å få fleire) Ingrediensar: 100g smør 3/4dl sukker 1ss vaniljesukker (men går heilt fint utan) 2-4ss kakaopulver (eller 1ts pulverkaffi) 2 1/2dl havregryn (eg har kun prøvd med lettkokte havregryn) Pynt: 1dl kokosmasse (om ein ikkje har kokosmasse, så funkar havregryn fint) Framgangsmåte: Bland smør, sukker og vaniljesukker godt. Rør inn kakaopulveret og havregryna. Sørg for at alt blir godt blanda (miksar er fint å bruke, men kan godt bruke hendene og). Lag kuler i passe størrelser (ca 2cm i dm?) og rull dei i kokos. Legg kulene på eit fat og oppbevar kjølegt fram til servering (lurt med min.1t kjøligt, så dei ikkje klissar). Ps. hvregryna kan byttast ut med kokos. Obs! Det er ei skikkeleg kaloribombe og det er veldig godt, kan føre til "avhengigheit";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå