fastelavens_bolla! Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 over under rund klær?? hvor ofte bytter dere ut suttene?? og koker de??
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Et triks til når du må bytte ut smokken: Du drar i tuppen,hvis det ikke er mye motstand og den trekkes tilbake med en gang: Bytt den ut! Koker de ikke lenger, tar de i oppvaskmaskin. hender jeg slenger de i en kjele og koker opp,men det er sjelden. han har mange han bytter på meg da:) Gutten min er 6,5mnd og sover i bomullspysj med dyne over seg. ca 20-22 grader på rommet hans. han liker ikke at det blir så mye under 20 grader. da blir han fort urolig...
stearin Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Bruker ikke sutten ofte, men får ofte tvangstanker etter kafebesøk ol. så da må både flaske og smokk kokes godt! Hun sover med bomullspysj, med og uten ben, av og til med kortermet, men det slutter vi med nå siden det blir vinter. Vi har ca. 22-25 grader på rommet, ingen av oss tåler å fryse. Særlig jenta mi, hun blir fort kald, så vurderer å prøve ullpysj med fot. Hun er forresten 5,5 mnd.
Nicoline3 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Gutten min er 2,5 mnd og sover på rommet vårt med åpent vindu. Vet ikke men tipper det er ca 12-14 grader der inne, så han ligger med bomullspysj med hel fot og lange armer, og ull nattpose utenpå under tykk dundyne og på saueskinn. Sover helt klart best med kjølig rom. Sover også alle dag lurene ute i vogna uansett vær. (bruker ikke sutt, bare tommel)
Canari Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Vi har ca 19 grader på soverommet (jeg som må ha det kaldt). Lillegutt på 4 mnd sover på lammeskinn, med bomullsnattdrakt eller ullnattdrakt (dersom det er meldt ekstra kaldt om natten) og dundyne. Regulerer med et pledd oppå dersom jeg synes han kjennes kald ut (kjenner det ved amming).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå