FruFrydmedtotette Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg fikk tilbake mensen i midten av september etter å ha fått en nydelig liten sønn i begynnelsen av juni. Meg og mannen har bestemt oss for å prøve på 2 tette,så prevansjon er ikke tatt i bruk. Har før graviditeten hatt regelmessig mens med 28 dagers syklus. Skulle hatt mensen for en uke siden da egentlig,men har uteblitt. Så mitt spørsmål er da,er det vanlig at den er litt uregelmessig i begynnelsen etter graviditet? Har ikke testet meg,og vil liksom ikke heller for er redd for å bli helt "testegæærn" som jeg ble forrige gang,og da tok det bare 3 mnd fra jeg slutta på pilla til spira satt.
FruFrydmedtotette Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2010 ingen som har fått tilbake mensen,og om den var regelmessig med engang? dytt dytt:)
piranha Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Fikk regelmessig mens med en gang etter å ha fått førstemann. Nå med nummer to fikk jeg mensen første gang rett etter renselsen, og i går igjen for andre gang, og nå er Knærten 7 mnd. Mange som er litt ustabile første året, spesielt hvis de ammer;) Du kan ha eggløsning selv om du ikke har regelmessig mens;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå