lykkeligmams<3 Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 heizann... ble strippet igår kl 14.00 og har siden det blødd brunt og litt friskt og gjør det fortsatt. men riene startet for fult halv ni imorres, og er nå seks min imellom hver.. kjønner nå hva folk mener med at når du får en rie er du ikk i tvil -8dager på overtid så nå får det ikk lov tilå stoppe;O) hvordan går det med dere idag da?
lykkeligmams<3 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2010 foresten når bør jg ringe føden? bor en time unna og har ikk bil,, litt uheldig
lykkeligmams<3 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 foresten når bør jg ringe føden? bor en time unna og har ikk bil,, litt uheldig
KEJ78 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Tror du bør ringe og komme deg av gårde Lykke til
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 hei, regner med du har ringt føden og ratt er der alt, lykke til, spent på å høre fra deg
cadence Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Intet på fødefronten, men herregud : på hormonfronten er det full krig:( Lagde en bløtkake imårres...sukkerbrød etc heeeelt perfekt:) Lagde så kremen og pyntet kaken over evne og var kjempefornøyd med resultatet. Så skulle jeg slikke av slikkepotten...syntes ikke kremen var god! (den var ikke SØT nok)... Hele kaka ble kastet rett i gulvet...Og tårene trilla i 2 timer etterpå...uten stans... Kunne jo bare ha pyntet kaka med noe søte marengs-greier eller lignende for å få det søtt nok:( Huff... Datteren min og sambo rømte huset, de har ikke kommet tilbake enda...
lykkeligmams<3 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2010 neida er her enda;) tenkte å prøve å gå meg en tur, vet hvor galskap d høres ut som. men kanskje frisk luft og bevegelse får fortgang i dette;) kommer med oppdatering etter turen..
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Her skjer det fint lite, men godt å høre at det er framgang for noen hvertfall! Ønsker deg masse lykke til, snart har du bebissen i armene dine
lykkeligmams<3 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2010 heihei sitter fortsatt med sterke rier, med få minutters mellomrom. er så sta så vil klare meg litt til;) endelig snart mamma;) dere da?
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har hatt skikkelige, la meg til og sove og vips så var de borte. Da jeg våknet så hadde lillesøster vært på butikken og kjøpt pepperkaker(fortalte henne om kjerringrådet med kanel her om dagen) så tydelig at det er flere enn meg som begynner å bli lei Så bra at riene dine er sterke, må innrømme at jeg er en smuuule misunnelig på dere, men vet jo at det blir jo min tur en dag også snart, hehe! Har du snakket med føden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå