Mirafoli Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Hei! Har slitt med halsbrann i mine svangerskap. Fikk denne gang et råd om å prøve vørterøl, og jett om d fungerer!! Er kjempelykkelig. i mine forige 2 svangerskap har jeg brekt meg og prøvd å få ned gavison. Men vørterøl fungerer bedre, og er enklere å få ned for meg i vertfall. Tar bare en liten sup, setter på toppa, og setter den i kjølekapet igjenn.
Tobarnsmor i desember Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Takk for tipset. Det skal eg jammen prøve.
enits40 Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Supert! Jeg synes nemlig at vørterøl er kjempegodt, men får stadig høre at det bare er gamle damer som drikker det. Nå har jeg "unnskyldningen" klar! :-)
Pigalopp:-) Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Det skal jeg også prøve! Takk for tipset. Nå spiser jeg lakrissnører og syns det hjelper litt, men for mye lakris er vel ikke helt bra...
Tobarnsmor i desember Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Har prøvd no. DET FUNKAR :-) Tusen takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå