Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Har veldig lyst å gå i basseng med litlejenta, men hverken jeg eller far har sånn kjempe selvtillit og liker å vise kroppen offentlig Jeg kommer nok til å dra på meg badedrakt, men kan far ha på seg shorts og t-skjorte? :S :S Og er det allltid slik at man må ha på badehette? Vi har pratet om å gå å bade på gamlingen i Stavanger, det er jo sånn utebasseng....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Det er jeg sikker på at er lov. Mange innvandrere som bader med med enn tskjorte ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Okei Jeg håper jo at det skal være lov.. ser ikke helt hvorfor det ikke skulle vært det Tar jo med ren t skjorte, så er vel ikke noe med hygienen da?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2010 ble visst anonym gitt
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Vanligvis ikke. Det er ingen måte for personalet å vite om t-skjorten er ren eller ikke. Det er dårlig nok at enkelte ikke gidder å dusje før de går inn i bassenget, og så kommer med t-skjorter full av skitt utenfra også!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2010 Hm... Nå ble jeg jo usikker igjen da. Syns det er ekkelt at folk ikke holder hygienen med å dusje skikkelig, for det hadde vi da selvfølgelig gjort. Men er en ren t-skjorte mer uhygienisk enn en ren badeshorts? :S
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Problemet er tøyfibrene som ødlegger for vannrensingen. T-skjorte er veldig uhygienisk i basseng uansett hvor ren den er. Ser at en del bassenger også har forbud mot store badebukser (a la knelang shorts).
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Kjipt, jaja.. da blir dt ikke bading på oss.. Takk for svar uansett!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #10 Skrevet 23. oktober 2010 Synes gamlingen generelt er en svært så uhygienisk plass, så det er helt sikkert lov. Usj de dysjene er ekle altå..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Ring og spør da vel;) Må ikke høre på folk her inne for er jo ikke noen som egentlig vet!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #12 Skrevet 23. oktober 2010 enig med anonym 11.06. Ring og hør, har selv vært ansatt i kommunalt basseng. Og vet at det praktiseres veldig forskjellig ang t-skjorte i bassenget. Håper det blir bading på dere!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #13 Skrevet 23. oktober 2010 Set var ihvertfall en stor sak om dette i Aftenposten for ca en uke siden. Da svarte alle bassengene at det var lov å bade med klær. Helt sikkert ikke noe problem. Men du kan jo ringe å spørre:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #14 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg synes dere skal gå uansett:=) Kroppen min har hengemage, laaaange pupper som peker rett ned, 30 kg for mye, strekkmerker på alle mulige steder og en bikini som er orange (som forøvrig er nydelig på min kritthvite hud) (ironi den siste der) Likevel stikker jeg på bading med gullet. Folk får glo om de vil:) Befriende at folk med ALLE fasonger skal få lov å ha på seg minimalt med klær:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #15 Skrevet 23. oktober 2010 Takk for svar alle sammen! Var faktisk veldig motiverende den siste kommentaren:) Får se om vi ikke tar oss en badetur i morgen da Får prøve å overtale mannen litt
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #16 Skrevet 23. oktober 2010 Amen! Badeanlegg skal være hyggelig for alle, uansett om de er unge eller gamle, tykke eller tynne. Det spiller da ingen rolle hvordan man ser ut! Hvis folk stirrer på andres kropper er det virkelig de som stirrer som har et problem.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #17 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, det er jo sant det! Er bare ofte enklere sagt enn gjort.. når selvtilliten ikke er på topp... Men får tenke at det er for snuppa's del og vi storkoser oss sikkert når vi er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå