Sannellerslik? Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 3 dager over termin idag, og nå er jeg temmelig dritt lei!! Sover dårlig natten, har en syk 2 åring, snø ute! osv....:S har ikke lyst å finne på noen ting heller... har bare lyst å grave meg ned til d skjer noe!! Off, i dag er jeg ekstra LEI! Har mye kynnere som gjør litt vondt, men d blir jo aaaldri noe mer!! e sååå lei dette lureriet nå att jeg kan spy!!:S Huff... dette ble ett skikkeli syteinnlegg...... men jeg må bare få det ut en plass! tror sambo er en smuuule lei av å høre sytingen min hver dag!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 bare syt du, det er LOV det her, eller hva jenter?? hehe du er nok ikke alene om og være lei og slik her inne. så bring it on men snaaaer så kommer nurket i magen din ut også lykke til
cadence Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Har hatt en eksplosjon her i dag selv, sambo og datter har rømt heimen som følge av det...
Sannellerslik? Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2010 hehe;) har hatt noen eksplosjoner i dag jeg også... Men tror både mann og datter er begynt å bli ganske vant til det;) jeg synst (av en eller annen grunn) att morgen og formiddag er verst! da er jeg så deppa og dritt lei, att jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg:/ Men så ut på dagen blir d litt bedre liksom, og når kvelden kommer har jeg ett håp om att d skal skje til natten....;-) og slik er d hveeeer dag...;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå