Gå til innhold

huff, føler meg litt hysterisk! Ang sykdom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en som går i bhg og en på skole. Kjenner jeg er litt bekymret for at lille jenta mi skal få noe fra de så hun blir syk. Nå ligger mellomstemann rett ut med 39 i feber og er tett. Er livredd for at min lille jente skal bli syk som bare 3 uker gammel. De tåler jo ikke så mye og ble litt skremt da helsesøster advarte meg veldig mot rs viruset og at det ikke var noen spøk osv. Kjenner jeg er blitt litt hysterisk av dette. Flere som bekymrer seg for sånt?

Gleder meg nesten til hun er blitt 3mnd for da er hun liksom litt større. Er jo den grensen de gjerne sier at da kan de ha feber uten at det trenger å være noe spes, men under 3 mnd skal lege kontaktes umiddelbart. Har ei venninne hvor barnet hennes ble lagt inn grunnet feber når babyen bare var 3 uker gammel. Ikke morsomt. Så håper vi kommer oss greit igjennom denne vinteren:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vårt "privilegium" å være litt hysteriske når det kommer til gullklumpene våres :-)

Jeg selv vil ikke si at jeg er hysterisk, men jeg blir for eksempel veeldig irritert hvis noen kommer drassende med en kjempesnørrete og forkjølet unge på besøk hit når vesla hjemme ikke er så stor enda. Eller forkjølte voksne også sånn sett. De bør ha vett til å være redde for å smitte en baby. Nå jenta mi vel og merke 2 1/2 mnd, men det er jo ikke ideelt at de blir syke når de er så små. Tenk for et styr det må være med ammingen hvis nesen til babyen er tett osv...

Håper vesla di slipper å bli smittet av storebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...