Gå til innhold

Armer, ben og sprinkler.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini ligger i den minste str på Stokke senga, vi legger henne midt i. Så bruker hun en stund på å komme seg inntil den ene kanten, så sparker hun seg på sett og vis oppover helt til hun ligger på tvers øverst i senga, tar bena over sengekanten og ut gjennom sprinklene. Først da er hun fornøyd og kan sove mens hun bruker den ene armen til å brette ned kanten over hodet. Jeg syns jo det ser en smule tvilsomt ut og lite komfortabelt da...

Gikk å kjøpte den høyeste sengekanten jeg fant men den var over 3 meter lang og da måtte man hatt den dobbelt hele veien inni der og da var det ikke rare plassen igjen hehe.

Gjør det noe at hun ligger sånn?? sovepose var INGEN slager....

Hun er 4 1/2 mnd... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt...ingen forslag?

Skrevet

snuppå mi lå akuratt på samme måte da hun lå i den minste str på senga...lot henne bare ligge slik til hun sov såpass tungt at jeg kunne flytte henne i en normal liggestillling=) nå ligger hun i store str, og sover på samme måte enda, bare i fotenden denne gangen:P

Skrevet

Tusta mi sover også på tvers over i senga med armer og ben til alle kanter. Jeg har gitt det opp. Hun må bare få lov. Så lenge hun er varm nok. Vi bruker ullpysj på henne.

Skrevet

Finner stadig gutten min i merkelige vinkler og posisjoner i senga.. ser ikke så bra ut nei. Men de må vel våkne hvis de har det ubehagelig vel? Vet ikke jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...