Gå til innhold

Gravid for 3.gang i år.... :-)

Anbefalte innlegg

Skalv og gråt om hverandre da testen lyste : Gravid mot meg igjen.

Har hatt 2 MA i år, så dette blr 3.graviditet på 10 mnd...

Alle gode ting er 3 sier jeg til meg selv, og krysser alt jeg har for at det stemmer!

Skal prøve å ikke være like redd og engstelig som sist, men det er lettere sagt enn gjort.

Håper dette ender lykkelig, og at det er siste gangen jeg skal være på 1.tri når 12 uker har gått:-)

*Puster rolig ut* og prøver å være så glad og uredd som man bør være for å kunne kose seg:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142470711-gravid-for-3gang-i-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler meg deg.. jeg er også gravid for 3 gang i år. ( med IVF da). Hadde en alt fortidlig fødsel i februar, da var jeg i uke 22 og vår lille sønn overlevde ikke.. Så hadde jeg en SA i mai, og nå er jeg snart 13 uker på vei og håper fortsatt på det beste. :)

som du sier, så er alle gode ting 3.. :)

Jeg håper virkelig at det går din vei denne gange, og at du kommer etter inn på 2. trimester.. :)

hvor langt er du på vei nå?? GRATULERER SÅ MASSE.. :)

Takk:-)

Så trist å miste så sent da maya, kanskje enda mer bittert når det er ivf...?

Nei, jeg skal ta meg sammen så godt det lar seg gjøre og fokusere på det positive. Og over all forventning å bli så raskt gravid igjen.

Nå skal det gå veien!!

Btw-har ikm først på mandagen, så det kan jo være noen skjær i sjøen enda. men, har 3 positive tester nå, inkl en digital, så fokuserer bare på at alt er bra:-)

Hei kjære kjære deg:)

Nå måtte jeg bare grine lit igjen da, når jeg leste denne fantastiske gode nyheten du hadde skrevet:)

Klart det skal gå veien for dere denne gangen, ikke noe og lurer på det:)

mange varme klemmer fra meg, og ønsker deg masse masse lykke til videre i svangerskapet:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...