Peispå! Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Åhhhhhh! Har vært berg og dalbane de siste dagene med; positiv,negativ og skyggestreker i hytt og gevær! IKM man/ tirs, men ville gjerne teste tidlig siden jeg skal på fest ikveld, Etter nok en skyggestrek i morges, svidde jeg av en CB-digital. Gravid som lyser i mot deg må være verdens vakreste ord:-) Er så lettet, er så glad, håper dette vil gå bra! Har 2MA bak meg i år, og synes det har vært tungt og tøft. Blødninger og komplikasjoner, mye vondt og dårlig form. Så det er med skrekkblandet fryd jeg skal gå de neste ukene i møte. Vet at tankene skal få kjørt seg... Men, akkurat nå triller tårene, jeg har håpet, lengtet og drømt om å lykkes.Kampen har akkurat startet, Jeg vil så inderlig komme helt i mål...Utholdenhetsarbeidet har begynt, men gliser litt igjennom tårene, det er jo 1-0 til meg... :-))))) !!!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Gratulere så mye ...og lykke til
Petrine +spire=❤ Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer nok en gang!!!! Johoooooo )))
Kanskje snart <3 86 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 GRATULERER SÅ MYE TRØNDERLINE :D Ble så glad når jeg leste dette, ønsker deg all lykke til med graviditeten og skal krysse alle fingrene for at det går bra denne gangen med spiren i magen din ) Selv har jeg testet blendahvit i 2 dager nå etter noen ultrasvake tester for noen dager siden. Var nok bare ett egg som var "innom" en tur hos meg. Jaja, blir snart utredning her nå, grugleder meg. Vil ha svar nå.
Tuddeli Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Jippi!!! Gratulerer, gratulerer! Måtte spiren sitte i 9 mnd! :-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 HurraHurraHurra!! Gratulere så my!!!!! Æ håpe så inderlig at det går bra her gången, å at æ snart kjæm etter i første tri! Masse lykke t!
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer så mye!
firebarnsmum Skrevet 23. oktober 2010 #13 Skrevet 23. oktober 2010 GRATULERER!!!! Dette er jo den beste nyheten på leeeenge:))) Har sendt deg pm også. Håper virkelig at alt går bra denne gangen:)) Skal se jeg følger etter om ikke alt for lenge;) Stooor klem:)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 23. oktober 2010 #14 Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer so mykje! masse lykke til framover
Ellimelli Skrevet 23. oktober 2010 #15 Skrevet 23. oktober 2010 Så UTROLIG koselig å høre!!!! GRATULERER SÅ MYE! Nå kommer alle drømmene dine til å gå i oppfyllelse, skal du se! Måtte du få ro og fred i sjela til å glede deg over svangerskapet og den lille som du snart skal møte! Stor klem fra
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 24. oktober 2010 #16 Skrevet 24. oktober 2010 Så herlig følelse:-) Gratulerer så mye og masse lykke til:-) Dette skal gå bra!!
Peispå! Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #17 Skrevet 24. oktober 2010 Blir så rørt av dere alle! Tusen,tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger! Tenk så herlig det er med et forum som dette, en gjeng med litt hormonelle,smågale men, gud så skjønne jenter- som ønsker så mye godt for sine ukjente medsøstre! Skal,skal,skal gå bra denne gangen:-)
Peispå! Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #18 Skrevet 24. oktober 2010 Takk, Ellimelli. Hvordan går det med deg? Fortsatt ingen TR? Tester du noe da? Synes jeg så et innlegg her om at du fortsatt ikke hadde fått mensen...hva skjer? klem,klem
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 24. oktober 2010 #19 Skrevet 24. oktober 2010 GRATULRERE SÅ MYE!!! Utrolig glad på dine vegne!!<3 Vi sees på 1. trim:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå