Novemberjenta* Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Ligger på sofaen med vondt nederst i magen.. kommer og går, akkurat nå er det bra, men om 5 min kan det komme tilbake igjen. Er førstegangs og aner ikke hva det kan være?? noe jeg bør ringe føden for? er av den sorten som kniper igjen, og tenker det går sikkert over. snuppa har vært aktiv ikveld, men akkurat nå er hun rolig. magen blir hard under smertene som kommer under magen og nedover bekkenet. er i uke 35+3 foresten. Håper noen kan svare! Hilsen Lille meg!
Løvemor77 Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Ring føden eller jordmor for alt som gjør deg usikker eller bekymret, så får du som regel god hjelp og betryggende svar. For å si det sånn: Om det er rier du har, vil du før eller siden komme til et punkt hvor du tenker "å faen, dette er vondt!" Da kan du være sikker på at det ikke er kynnere, men ekte saker. Hehe. Inntil da tror jeg du trygt kan slå deg til ro med at det bare er livmoren din som øver seg til fødselen. Men som sagt: de som KAN dette, får du tak i på fødeavdelingen din. Lykke til!
cadence Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Er det kynnere burde de slippe taket når du begynner å bevege deg, siden du nå ligger på sofaen...
Toffefe Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Er det ikke omvend, da? -At kynnere gir seg hvis man roer ned og setter/ legger seg ned....... ???
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Hvis du får kynnere når du er oppe og går e.l. så skal det hjelpe og sette/legge seg ned, men hvis du ligger/sitter og slapper av skal det hjelpe å gå/bevege på seg. Dette fikk jeg beskjed om av JM/lege og det er visst dette som er typisk for kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå