prinsessemamma2010 Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Natt til mandag begynte det å verke litt i magen klokka 2, klokka 3 gikk vannet, og da kom riene for fult. Var på sykehuset klokka 5, og kvart over 4 på mandag kom vesla ut Fødselen varte i 14 timer og 15 min. Er førstegangs og har egentlig termin 24 okt, så hu kom før tiden, noe som jeg syntes er helt greit Er kjempestolt av lille jenta mi. Veide 4160 gram og var 51 cm Mamma's "store" skjønnhet <3
Sannellerslik? Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 gratulerer sååå mye! kos deg med prinsessen din:-))) håper d snart er min tur!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer så masse med den lille,"store" prinsessen din Syntes alle andre føder bortsett fra meg om dagen ? Jaja, det blir vel vår tur snart også, kanskje fullmånebaby? Lykke til videre og kos dere masse!
cadence Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer med jenta di:) Kos dere masse, og lykke til videre:) ...snart vår tur også... håper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå