Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Skal ha pakkekalender til 2åringen, men trenger tips,råd og inspirasjon til kva vi kan putte i den. - Ikkje godteri - ikkje dill og dall som blir øydelagt/kasta etter kort tid Sålangt har eg notert meg: - små rosinpakkar (4-5stk) - dyrefigurar - eventyr - sang Og så har eg planer om å strikke vottar og sokkar. Noken som vil tilføye noko til lista? Kjekt med forslag, både for i år, og for seinare år..
Gjest ->>- Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Tannbørste, tannkrem, sånne komprimerte vaskekluter med motiv, kakeformer, nisselue (særlig aktuelt om barnehagen skal ha nissefest e.l.).
♡ A & E ♡ Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Små søte såper, dele opp en duplosak som dere bygger litt og litt, opplevelser, klistremerker som dere laer noe ut av (ikke bare som skal klistres her og der liksom, det kan bli artig, he he)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Dyrefigurer, de fine fra Schleich! Alt fra husdyr, til mer eksotiske dyr. De er kjempefine, ser veldig ekte ut og holder seg bra. Jenta mi elsker dem! Vi hadde de i hennes første adventskalender. http://www.schleich-s.com/
freebird Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har laget pakkekalender i mange år nå og det kan fort bli dyrt. Var utrolig fornøyd da jeg kom over et lass av My Littlest Pet Shop figurer på finn.no! Det var bare å pakke inn en og en, sparte masse penger og ungen var super fornøyd!! Anbefaler alle å ta en titt rundt på finn.no før dere kjøper en haug med smågaver, man kan finne utrolig mange fine leker til salgs i nærmiljøet.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Kjøp ett puzlespill og pakk inn noen brikker hver dag alt etter hvor mange brikker du velger. Det er en gave som varer lenger enn 24 dager :0)
It's all about me Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Obs har HotWheels og Matchboks biler til 12,- Disse koster jo vanligvis 25-30,-
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Kjøp ett puzlespill og pakk inn noen brikker hver dag alt etter hvor mange brikker du velger. Det er en gave som varer lenger enn 24 dager :0)
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Tusen takk for alle tips og forslag! Skal notere ned alle, så har eg dei til neste år og:) Igjen: Tusen takk!
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #12 Skrevet 23. oktober 2010 Det året gutten vår var 2 år fikk han 24 ulike biler til det nye bilteppet sitt. Disse har han enda, 2 år senere.
lille sprelle Skrevet 23. oktober 2010 #13 Skrevet 23. oktober 2010 Vi har kjøpt legokalender! helt fiks ferdig og ikke noe jobb...
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #14 Skrevet 23. oktober 2010 Hva inneholder legokalenderen og hva koster den?
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. oktober 2010 #15 Skrevet 23. oktober 2010 Koster ca 200,- Inneholder litt hver dag, i samme tema. Finnes hvertfall to ulike tema å velge mellom hvert år. Blir jo veldig mange figurer til slutt.
Det blide sørlandet! Skrevet 23. oktober 2010 #16 Skrevet 23. oktober 2010 3 åringen får i år: 6 stk viewmaster reels 2 stk playdough med 2 former 3 stk mushabelly (kjøpt på salg i januar til 20 kr stk) 1 bamse 1 pocoyo DVD 1 Pyjamas Svampebob juletrepynt 3 stk puslespill 1 par ullsokker Svampebob muffinsformer Mikke muffinsformer Dora muffinsformer Så å si alt har jeg handlet på ebay til en slikk og ingenting. Ellers vil jeg absolutt anbefale å kjøpe en viewmaster. Vi gjorde det i fjor og så fikk han reels i over halvparten av dagene etterpå. Mest brukte leken han noensinne har hatt. På "ta med dager" i bhg, er denne alltid en hit. Alle barn i alle aldre liker den.
♡ A & E ♡ Skrevet 23. oktober 2010 #17 Skrevet 23. oktober 2010 Husker da jeg var liten, fikk en liten sjokolade eller en stykk smågodt og var veldig glad for det. Aldri noe leker eller sånt, ting har forandret seg gitt, he he
mai mammaen til to Skrevet 23. oktober 2010 #18 Skrevet 23. oktober 2010 på apoteket har de sånne små tannkremmer med postman pat på. veldig kjekt.. jeg har kjøpt klistremerker, noen dyr, rosiner, pepperkakeformer, osv i fjord fikk yngste et stort sett med duplo oppdelt for hver dag. merker det er lettere å finne til jenten enn gutten... kan kjøpe smykker, klemmer, strikk osv...
Jordbærjenta 72 Skrevet 23. oktober 2010 #19 Skrevet 23. oktober 2010 Playmokalender til begge guttene tenkte jeg å prøve i år - fiks ferdig og tror de hadde 6 ulike å velge imellom
2 gutter og 1 jente Skrevet 23. oktober 2010 #20 Skrevet 23. oktober 2010 har 2 gutter på 2 og 3,5 år. de får det samme i kalenderen. de får: Sprettballer, lekebiler, handduker og vaskekluter med lightning mcqeen motiv (han er helten til dem begge), utstyr til lekekjøkkenet, fargestifter. Den dagen vi skal bake pepperkaker får de et bakesett med kjevle, forkle og forskjellig til bakingen. Ellers blir det kanskje en film en dag og ulike malesaker etc. Gøy me kalender
mamman t go`gutta Skrevet 23. oktober 2010 #21 Skrevet 23. oktober 2010 He he.. fiks ferdig er den ikke. Hadde playmo kalender til mine tre gutter i fjor. Fikk meg et lite sjokk 1. desember. Man må nemlig åpne esken, og bygge den om slik at den får 24 rom. Så må man fordele tingene i de forskjellige rommene. Ble skikkelig skuffa da. Ble litt jobb med tre kalendere.
Sommerfugl78 Skrevet 23. oktober 2010 #22 Skrevet 23. oktober 2010 I fjor fikk toåringen en fargeblyant i hver pakke (han var spent på hvilken farge han fikk denne dagen , små rosinesker, pepperkakeform, et kort han åpent med en tegning av en fakkel og så satte vi opp og tente på fakkel ute (vellykket!), tegning av en lussikatt, og så bakte vi lussikatter den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå