Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Skal ha pakkekalender til 2åringen, men trenger tips,råd og inspirasjon til kva vi kan putte i den. - Ikkje godteri - ikkje dill og dall som blir øydelagt/kasta etter kort tid Sålangt har eg notert meg: - små rosinpakkar (4-5stk) - dyrefigurar - eventyr - sang Og så har eg planer om å strikke vottar og sokkar. Noken som vil tilføye noko til lista? Kjekt med forslag, både for i år, og for seinare år..
tingeling78 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Puslespill, som du kan dele over flere pakker. Eller en liten pakke lego som kan deles opp. Her er det veldig populært med kjøkkenting om dagen; ikea har pk med små kasseroller, visper sov. Frukt med borrelås som kan "skjæres" opp. Tegnebok
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 eg har bestillt div lekemat fra sprell.no, er det mye i pakken så fordeler jeg det litt ut, har også tenkt å ha litt duplo fodelt ut i kalenderen og brio tog bane : ) det er de tinga gutten min på 2.5år får i sin kalender i år. + muligens litt å spise
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Tusen takk for svar! Skal notere ned alt, så har eg det både for i år og seinare år:)
SoftFlora007 Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Min sønn på 3 bruker adventskalenderen som min mor sydde til meg. Han skal få litt duplo og sokker.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 jeg har en gutt på snart 5 år, og en jente som blir 3 i februar og har kjøpt følgende som skal fordeles: "magiske" vaskekluter som vokser i vann små bokser med modellkitt og former til (25 kr for 2 bokser+6 former på toys r us, jeg kjøpte 4 = 8 pakker med 1 i hver) nissedrakt til begge to, de skal de få 1 desember hårbørste til jenta forstørrelsesglass til gutten sprettballer smykker fra hm til begge to jojo såpebobler
Iiiiik Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Tannbørste Badeskum Sånne sangkort eller regler eller ulike leker (fra Fava.no) - kjøpe en boks og dele i flere gaver Pepperkakeformer Lucialys Forkle til en dag dere skal bake (evt kjevle) Duplo - dele en eske med f.eks dyr i flere pakker
*bubbs* Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 såpebobler, spade (de mister vi alltid, så det er kjekt å ha) og en bitteliten termos jeg hadde tenkt til å kjøpe uansett. Ellers har jeg også tenkt på DUPLO. Hehe.. Topp med tips!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 iiiik: Da har jeg kjøpt meg sånne sangkort fra Fava.no. Hadde aldri hørt om det en gang jeg, før du skrev det,så tusen takk Det skal jeg ha i pakkekalenderen til mine småtasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå