beggeto Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Kan lillebror på 3 1/2 mnd være med i svømmehallen? Er oppvarmet vann.. Hvor lenge kan han være utti? Regner med han ikke kan være like lenge som storesøstra på 3 år, men kanskje han kan ha en liten pause i hånkle så utti igjen?
Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Babyer er ulike, men mi jente klarte maks 20/25min. i vannet da vi var på babysvømming og var supersliten etterpå. Sov hele veien hjem (50min.). Og det var noen babyer som holdt ut i 10-15min. Du får forsøke og se hvor lenge han orker. Men jeg vil anbefale å slutte av (istedenfor å ta pause) når babyen er sliten.
2010 Mammaen Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Vet ikke hvor varmt det er, men i terapibasseng/babysvømmingbasseng er det 34 grader og da kan de være uti i max en halv time. Tror ikke jeg ville tatt med min baby på 3,5 mnd i basseng med 25 grader som er vanlig temperatur i svømmehallen. Babyer mister utrolig fort kroppsvarme og det tar tilsvarende lang tid før den øker igjen, så det er ikke bra når de er så små. Ville ventet til han ble litt større før han blir med å bader, hvis det da ikke er 33-34 grader. Husk at babyer ikke skal dusje før de skal i vannet (av samme grunn som nevnt over).
beggeto Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 tror det er sånn terapibasseng/babysvømmingbasseng, på hjemmesidene står det "varmebasseng" og jeg vet de har babysvømming. Men kan jo ringe og sjekke. Ang dusjing skjønte jeg ikke. I dusjen kan man jo ha det så varmt man vil. Han har jo dusja hjemme flere ganger. Så hvorfor kan han ikke dusje der?
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Små babiser blir gjerne slitne av å være i basseng. Vår lille klarer 30 min mem da er han skikkelig sliten etterpå. Etter bading fyller vi en liten bøtte med vann og skyller han siden vannet i dusjen på garderoben plutselig blir varmt eller kaldt. Så er vel samme grunn dær at de ikke vil dusje babyer siden de lettere brenner seg på varmt vann. Lykke til og kos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå