Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har gått på pille i 21 dager. etter 3 dager skal jeg få en blødning. Skal få blødning i morgen eller Søndag. Hva skal jeg gjøre vis jeg ikke får noen blødning. Jeg har ikke mens lenger. Skal sette inn donor egg 18 november. Så nå er jeg nervøs at det ikke går vet dere.Håper jeg får mens i morgen. Har vondt i maven men ikke noe blødning ennå. Hilsen m240 :-)

Fortsetter under...

Hei, mensen kommer sikkert :) Det kan ta helt opp til 7 dager etter pilleslutt (skal også ha ED/EA og gikk på ppille først). Og ikke sikkert du blør så mye, er jo ikke så mye som skal ut etter ppillen. Det ordner seg!

Hva slags medsin skal du på etter det? Jeg går på fryseforsøk og progynova :) Planlagt innsett første uka november:)

Hei,cathy satser på ed i hellas!!! takk for svar. Jeg har fått en liten blødning i dag. men det er ikke mye er brunt og det holder med truseinlegg ennå. har veldig vondt i maven. for håpe det hoolder da. Jeg skal begynne med estrogen den 25.10 og så utrogest før jeg setter inn egg. Skal sette inn 2 egg 18.11 hvis alt går slik det skal. Jeg har 5 barn fra før. Men ingen donorbarn. Dette blir spennende. Skal sette inn i riga ava klinikken. Håper det lykkes for deg. Hilsen m240:-)

Hei jenter

jeg fikk sprøyte, Diphereline, for å rense ut slimhinnen før jeg skal starte på oppbygging. Og jeg blør og blør 10. dag. Jeg er altså redd for mye blødning. Om to dager skal jeg begynne på Estrimax, burde jeg ikke være ferdig med blødningen til da? Uff, det er så mye man er reddfor :)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...