Gå til innhold

Pergojenter- se hit! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som går på pergo her?

Jeg har startet på første kur. Hadde IKM på lørdag og TR kom, trodde jeg.

Hadde småblødninger fra lørdag av. Trodde det var den ordentlige mensen, da det ikke pleier å komme så mye. Jeg startet med pergo på det jeg trodde var dag 5. Så viser det seg at samme dag etter jeg har tatt pillen så begynner jeg virkelig å blø. Ser ut til at alt har forskjøvet seg og at jeg egentlig da begynte på pergo på feil dag, nemlig på dag 1 rett og slett.

Hva tror dere om dette? Jeg må vel fortsette når jeg først har inntatt en pille?

Tror dere dette er noe problematisk? Hva kan bli feil?

Har dere noen tanker? Synes dette ble veldig innviklet jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt jeg...

Skrevet

Tror også du bare skal fortsette kuren når du først har begynt på den. Tror jo ikke det skjer noe farlig altså, men det er jo ikke sikkert det blir samme resultat, men jeg vet egentlig ikke da....

Du får sjekke med GYN på mandag:-)

Skrevet

Tror ikke det er noe farlig å fortsette - jeg hadde uregelmessig mens og begynte på Pergo en tilfeldig dag for å komme i gang. Sikkert greit å sjekke med gyn ved første anledning da, for sikkerhets skyld..

Lykke til :)

Skrevet

Hei,

Dette har jeg sjekket opp i med gyn tidligere og fikk til svar at man må fortsette på kuren. Fikk forklart at årsaken til at man får skrevet ut ulik startdag er for å få en mest mulig lik syklus på pergo som man har fra før. Dvs at det kan forstyrre syklusen litt i form av at du kanskje kan få EL tidligere enn vanlig etc. Men kroppen blir vel sikkert mer forviret dersom man får hormoner en dag og helt andre signaler neste dag?

For sikkerhets skyld kan det sikkert være greit å ta en tlf til din gyn som sikkert kan hjelpe deg med et svar som passer til deg :)

Lykke til :)

Skrevet

Å jegblir så glad når noen svarer meg. Så flinke dere er!

Ærlige og gode svar!

Kjempe fint. Det er så kjedelig å gå her i helgen å lurer og gruble.

Ringer på mandag å hører jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...