andy69 Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Har til overs uåpnet Gonal (penn) 900IE/1,5ml
Heira☆ Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 En hormonsprøyte i forbindelse med prøverørsforsøk Novemberknøtt.
Stjernemagnolia Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Hei andy69. Satt og leste gjennom siden din. Er ikke rart vi prøvere blir oppsatt og fortvilet over alt mellom himmel og jord. Mye å tenke på samtidig som man skal leve i den normale verden der ute. Føler til tider jeg lever i et eget vakum og har satt alt utenom litt på vent. For å få litt sikkerhet og forutsigbarhet (+ en baby) skal jeg starte opp med IVF i januar på Riksen i et kort regime. Skal gå på Gonal -f og venter nå på resepten. Vet jeg skal starte opp med en dose på 187,5. Lurte derfor på om du fremdeles har denne Gonalen pennen og når utløpsdatoen på den er?
Stjernemagnolia Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Hva slags hormoner går du på nå andy69? Har selv vært inne på tanken om eggdonasjon men har tenkt å prøve med egne egg først. Tenk nå er det ikke lenge til du skal få satt inn egg. 16 september og nå er det den 12 dvs 4 dager til. Må være en god følelse å vite det ligger egg og venter på deg istedenfor all usikkerheten det er med å måtte gå igjennom hele IVF prosessen. Hvor mange egg setter de inn der? (skal selv sette inn to om det er nok egg igjen på slutten) Ha en flott tur og skriv gjerne tilbakemeldinger om dine erfaringer. Masse lykkeønskninger med alt fremover
andy69 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2010 Hallo du. Glemt nesten at jeg brukte å lese og skrive her og. Jeg har resept på gonal. Veldi fornøyd at jeg valgte enn annen "metode" og ikke brukt år og tårer. Men valget er vanskelig og man må være sikkert Håper du lykkes, skal følge med Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå