Honoria med to i magen:-) Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Hei alle sammen:-) Har holdt til her inne en god stund, men holdt meg litt i bakgrunnen.. Har følgta alle sammen på godt og vondt,samtidig med mine egne opp og nedturer, å har heia på oss alle:-) Men nå har det store skjedd, etter to fersk-forsøk og ett frys: På mitt tredje og siste forsøk sitter spiren!!!! Jeg er i skrivende stund 4+2 uker på vei,å er helt i skyene,men samtidig vettaskremt for at det skal gå galt.... Har nesten ingen symptomer,bare litt trøtt og oppblåst, er detta normalt? Krysser fingrene for alle som fortsatt venter på sin spire, håper av hele mitt hjerte at den sitter snart<3 Stor klem:-)
Mirakel <3 Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer så masse :-) Jeg har akkurat satt inn et flott fryseegg så nå er det noen spennede og nervepirrende dager igjen..... Klem
MK73 Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Gratulerer så mye! Masse symptomer er normalt, ingen symptomer er normalt og alt imellom er normalt. Lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå