Gå til innhold

For en fantastisk tilstand vi er i! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk å være så heldig at jeg kan sitte her, humre for meg selv over at jeg må ha en pute bak ryggen for å lage litt svai fordi jeg har en kjempenydlig liten jente i magen! Ei lita snuppe som har blitt så stor at stumpen hennes trykkes mot ribbeina mine hvis jeg sitter for brått i ryggen. Ei jente som surrer irundt der inne og prøver å bevege seg inne i en mage som begynner å bli litt knapp på plass! Ei jente som vi har greid å lage uten hjelp fra andre enn oss selv! Om det tok et år å få det til, uendelige runder over spybøtte, bøttevis med halsbranntabletter, svimmelhet og bekkenvondt, men TENK at jeg har skapt et helt nytt menneske! HELT FANTASTISK HERLIG!!

Når det er tungt og leit å være gravid, tenk hvor forferdelig det ville vært om du aldri fikk muligheten til å oppleve dette.. Det er 9 mnd i livet vårt som vi aldri får igjen.

Hva med å snu negative tanker til å heller tenke at er det egentlig så ille når en tenker på hva resultatet blir?Prøv å finn frem det positive i miraklet som skjer, en vet aldri hvor lenge en har de til låns...

Om bare 4 uker får jeg gullpremien i armene, herlig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halleluja! :D

Skrevet

Takk! Slettes ikke dumt å bli påmint om at man må være TAKKNEMLIG over alt dette :) Jeg går som oftest og sukker og klager og bare er misfornøyd, men glemmer hvor heldig jeg egentlig er. Så tusen takk for flott innlegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...