Gå til innhold

Ul i dag viste en tom plommesekk :( 10 + 5 uker på vei..

Anbefalte innlegg

Jeg har følt meg gravid hele tiden, magen har vokst veldig, puppene ømme, kvalm - ingenting som tyder på at noe var galt... Dro til legen i dag for å ta en UL, bare fordi jeg var nysgjerrig på om det var en eller to, og for å se at alt sto bra til.. Men der var det ingenting :(

Legen fant ikke noe foster, bare en tom plommesekk.. Jeg var i dag 10 +5 uker på vei.

Utrolig bittert å få vite det sååå sent.. Kroppen har ikke skjønt at noe er galt, så jeg dro rett på sykehuset for å få piller, de skal inntas på søndag :( Håper virkelig jeg blir raskt gravid igjen...........

Hadde termin 17.mai

Fortsetter under...

uff så leit..

hadde tom fostersekk selv i uke 6,7

gått til grunne i uke 5 trodde gynekologen

hadde jeg ikke fått så tidl ul hadde jeg nok også gått

lenge uten at det var noe vekst der

kan ta lang tid før man aborterer som en SA selv om det har gått galt

vet hvor trist det er

vi ventet en mnd og ble gravid igjen med en gang etterpå

håper at du blir det og!!!!

en kan jo bli lettere gravid etter abort har jeg lest

så masse lykke til!!!!

klem

Var trist å høre! Har vært gjennom en MA for ikke lenge siden, så vet hvor utrolig tøft det er. Må ha vært et fryktelig sjokk! Vi ble raskt gravide igjen, og krysser fingrene for at du også blir det. Ta vare på deg selv, og ta ta et par dager sykemelding hvis du trenger det over helga. Det å miste er mye tøffere enn man kan forestille seg før det skjer. Stor klem.

Trist å lese om opplevelsen din..Opplevde også det samme tidligere i år. Tvillingene hadde gått til grunne tidlig, men både morkake, plommesekker, livmor osv vokste akkurat som det skulle. Og produserte masse hcg. Så jeg hadde masse symptomer. Men, dro allikevel inn på sjekk da jeg hadde hatt et par dager med bittelitt lysebrun utflod.

Måtte rett på utskrapning da de mente det var blæremola.

Legen sa det var godt jeg lyttet til magefølelsen. Dette kunne jeg gått med til ordinær ul....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...