mamsen & guttaboys Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Har nettopp vært hos jm og blitt strippet. Hun har provosert nokk til at jeg blør og det er mere murringer. SÅ nå er det bare og vente spent på om det skjer noe mer:) Hvis ikke fødselen kommer i løpet av helgen, så blir jeg hvenvist til overtidskontroll på mandag på sykehuset.... Håper ting skjer før det: ) Er 3 dager over ul-termin og 5 dager over mens termin
mamsen & guttaboys Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2010 går litt fort i svingene da shø.....så i overskriften skullle det stå STRIPPET:) ikke så greit når man er litt gira:)
Sannellerslik? Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 lykke til!=) ble selv strippet på tirsdag.. slimproppen gikk og hadde masse murringer, men ble ikke noe mer her gitt! Får håpe du er heldigere enn meg! Skal selv på kontroll på sykehuset tirs, om d ikke skjer noe i helgen.. men er fullmåne imorgen da! Krysser fingrene for deg! :-))
mamsen & guttaboys Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2010 Blør litt ennå, men ikke så mye. Kjenner det tar litt mer tak når kynnerene kommer nå....så får bare krysse fingrene for at det er ting på gang, men jeg blir ikke forbauset om jeg våktner like rund i morgen også.
lykkeligmams<3 Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 heizann du;) akkurat d samme som har skjedd meg idag, ble strippa og senere begynte å blø en del og kom noen klumper blod gud vet hva d er. blør enda og har vonde tak. er ganske vant til sammentrekningene;) håpehåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå