Gå til innhold

Forsøker meg her jeg...

Anbefalte innlegg

Ok... La meg si det med en gang! Dette har jeg aldri gjort før og vet ikke helt hva jeg skal tro på! Er vel slik at jeg tro at det finnes dem som kan "se" mer enn de fleste ellers, men jeg har alltid vært klar på at jeg ikke ønsker å vite noe om fremtiden min før jeg opplever den selv! Men.... Så var det da slik at jeg nå venter mitt andre barn og har UL neste tirsdag og er fryktelig spent på om det blir jente eller gutt og også om det kan være tvillinger eller bare en der inne (har nemlig fått MANGE kommentarer på str. min og målt høye SF mål hos jordmor)! Nå kom jeg over ringtesten og tenkte at jeg skulle prøve meg på det. Jeg la først gifteringen på magen i et par minutter og deretter lot jeg den dingle over magen. Med en gang begynte den å pendle fra side til side (jente). Holdt på slik i ett minutt nesten så plutselig skiftet den til å sirkulere (gutt). Kan det bety hva jeg tror det betyr??? Har også prøvd ringen over håndleddet og fikk pendle (gutt), ring (jente) og pendle (gutt) før den stoppet helt. Min førstefødte var en gutt. Både testen over magen og over håndledd prøvde jeg to ganger, med nøyaktig samme resultat!! Vil det da si jente nå og gutt siden (håndleddet) eller jente og gutt samtidig (magen)??? Tenkte derfor det var greit å stikke innom her og se om og hvis dere kunne si meg hva dere ser på meg!?!?!? Jeg vet ikke hva dere trenger fra meg, men ser andre legger inn fødselsdatoen på seg og enkelte ganger også på mannen (14.10.80 på meg da og 05.01.78 på mannen). Vet ikke eksakt termin da jeg ikke husker når siste mens var, og som sagt har jeg ikke hatt UL enda. Legen gjetter forløpig på slutten av mars begynnelsen av april! Er det noe dere også kan se (altså hvilken mnd det blir fødsel da)?? Takker masse på forhånd for svar... Er superspent foran tirsdag, og alle hint får dagene til å gå litt fortere! :) Igjen takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142468440-fors%C3%B8ker-meg-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte bare å skrive en oppdatering her jeg! Var på UL igår og det var bare det ene fosteret og det blir en jente! :) Så da hadde Kimby rett! Og forsåvidt ringen også som flere ganger sa jente først, så gutt! Kanskje neste gang blir gutt?? Så fall ender vi opp med gutt-jente-gutt! :) Tiden får vise! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...