<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 vet at det har mye og si hvor mye hun ligger til brystet. Har prøvd å øke melkeproduksjonen min men vet ikke om det har hjulpet. Kjenner ikke den berømte melkesprengen lenger og føler nesten at de er tomme.. He he Hun er snart 3 uker gammel. Flere som føler det slik? Og er det noe mat/drikke som hjelper på produksjonen? Evnt motsatt også,kanskje jeg spiser/drikker noe som hemmer produksjonen, hva vet jeg? Flott om noen kan hjelpe meg litt:)
Super-Langbein Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Nattamming er fint for produksjonen. Prøvd å pumpe deg? Stress virker hemmende, mens søvn og nok mat er positivt. Om du kan er det lurt å sette av noen dager for å øke prod. Legg barnet til ofte, sov masse og sørg for å få i deg sunn mat. HAr hørt at det er en nesespray som får melken til å strømme lettere- google det så finner du nok ut hvilken. Om mat vet jeg ikke annet enn generelle anbefalinger om sunne ,regelmessige måltider. Lykke til?
trollemor86 Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Du må ikke tenke så mye på dette med melkespreng! Melkemengden stabiliserer seg og tilpasses babyen så det trenger ikke bety at u har for lite melk! Dersom babye din legger på seg som den skal så har du iallefall nok melk! Min gutt er nå 3 mnd, å jeg har bare sjikkelig spreng til andre måltid om morgenen, da har den ene puppen gått 12-14 timer å da kjennes det! Hender jeg ligger våken i sengen å bare håper at gutten snart skal våkne å tømme litt! Pass på å drikk mye vann vertfall! Det har jeg merket, at han strever litt mer med spisingen om jeg drikker lite en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå