cadence Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Man skal høre og oppleve mye rart med den kroppen man er utstyrt med. Var nettopp på toalettet for å få tømt blæra. I det jeg setter meg ned så kommer den prompen! Sånn skikkelig langvarig promp som garantert hadde stinket noe inn i h***. Det merkelige er at dette var en innvendig promp, følelsen var helt merkelig!! Det bobla og putret og kjentes ut som en vanlig promp, men altså helt innabords... Huff, nå begynner lista å bli rimelig lav om hva man røper om sine opplevelser :S
Riha Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Ha ha må le jeg. Ja noe er det som skal skje med den rare kroppen vår. Kanskje det var babyen som "fyrte" løs:-) Ellers er det ikke godt å si hva det var som skjedde.
Baby Bliss Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg opplevde faktisk nærmest akkurat det samme igår faktisk... bare litt kjipt at jeg var på svangerskapskurs akkurat da! ;P
cadence Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 Hehe, hørtes det så veldig godt for de andre da?
mamma til lillingen Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 Har opplevd det samme et par ganger, men i forbindelse med at jeg strekker på meg, altså hovedsaklig magen. Regner med at det er pga luft i tarmene som flytter på seg, og det kommer lyd for at det er så trangt der inni.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Ja, det der med LUKT har jeg "problem" med - blir jo helt kvalm av min egen prompe-/bæsjelukt....! Men det er vel fordi at driten oppholder seg inni der over lengre tid. Jækk. Men rart med innvendig promp da - kanskje like greit at'n holdt seg inne hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå